obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN modem nog niet geleverd, tot die tijd een andere modem=
Rickie
Hola,

Ik ben recent verhuist en heb een aantal dagen geleden KPN internet voor in mijn nieuwe appartement aangevraagd. Mij werd toen medegedeeld dat het echter tot een maand kan duren voordat de modem geleverd wordt. Ik heb een Dongel gekocht om tot die tijd toch wel het web op te kunnen, maar grotere bestanden downloaden (wat af en toe moet ivm met opleiding) gaat moeilijk lukken in verband met het datalimiet. Dit levert voor mij gewoon te veel beperkingen op.

Nu is mijn vraag of het mogelijk is om via een eigen modem toch al het internet op te kunnen voordat de modem van KPN geleverd is, de bedrading etc is al aanwezig. Ik weet alleen niet of de service van KPN pas echt geactiveerd wordt wanneer de modem van KPN wordt aangesloten omdat ze ook pas vanaf die dag de kosten in rekening gaan brengen.

Mocht dit dan geen optie zijn, weet iemand of het mogelijk is de modem van KPN zelf ergens op te halen? Andere alternatieven wil ik natuurlijk ook aanhoren. Smile

Alvast bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN modem nog niet geleverd, tot die tijd een andere modem=', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie