Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Bekend probleem TG789VN
|
|
LunaX |
Geplaatst op 18 July 2010, 20:51
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 15 Apr 2010 |
Inmiddels is juli bijna weer voorbij en uiteraard werkt de modem nog niet naar behoren (snelheid die niet gehaald wordt, portforwarding die niet werkt, UPNP wat niet werkt), op verschillend forums blijft het angstvallig stil mbt de update voor de slecht werkende modems. Ik heb er geen vertouwen meer in en zou graag van mijn jaarcontract af willen. Volgens mij kun je je op onderstaand punt van je contract af komen. Voorwaarden KPN "18.4 Zowel de Klant als KPN kunnen de Overeenkomst ontbinden indien de andere partij één of meer van zijn verplichtingen uit hoofde van de Overeenkomst niet behoorlijk nakomt, voor zover deze tekortkoming ontbinding rechtvaardigt. Indien nakoming nog mogelijk is kan de Overeenkomst slechts worden ontbonden nadat de andere partij schriftelijk is aangemaand en de tekortkoming niet binnen de daarbij aangegeven termijn is hersteld." Heeft iemand inmiddels door het in gebreke blijven van KPN zijn contact kostenloos kunnen opzeggen? Of is hier nu mee bezig? Ben benieuwd! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bekend probleem TG789VN', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Experia V10 main netwerk wifi probleem | WiFi | : 2 | 30 Sep 2019 |
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl | Routers | : 1 | 16 Oct 2017 |
Probleem Experia Box V8 | Eigen netwerk | : 5 | 08 Aug 2016 |
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 15 Apr 2016 |
switch plaatsen v9 probleem firmware | KPN met eigen modem/router | : 11 | 06 Jun 2015 |
Advertentie