Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
System Administrator
|
|
Rensvhelvoirt |
Geplaatst op 13 July 2010, 14:23
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 13 Jul 2010 |
Mijn e-mail geeft de melding dat een bepaald address niet te berieken is, ik heb alles geprobeerd en via een andere provider (via een rrelatie die een andere provider gebruikt) kan ik hetzelfde address weel bereiken. Er staat dat ik mijn system administrator moet contacteren, maar: hoe doe je dat??? wat is zijn address etc? |
|
|
Rolf |
Geplaatst op 13 July 2010, 18:49
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 11 Jul 2009 |
Wat voor mail? Adres van je provider? |
|
|
Rensvhelvoirt |
Geplaatst op 14 July 2010, 07:55
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 13 Jul 2010 |
Inderdaad ik kreeg de volgende melding: The message could not be delivered because the recipient's destination email system is unknown or invalid. Please check the address and try again, or contact your system administrator to verify connectivity to the email system of the recipient. Dus wil ik de 'system administrator' best wel eens 'spreken' maar hoe doe je dat, waar is die te vinden? groet Rens |
|
|
Rolf |
Geplaatst op 14 July 2010, 12:57
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 11 Jul 2009 |
Wat voor settings zijn ingevuld? Lijkt erop dat de SMTP server niet helemaal juist meer is. |
|
|
Rensvhelvoirt |
Geplaatst op 14 July 2010, 14:18
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 13 Jul 2010 |
smpt ; mail.planet.nl |
|
|
Rolf |
Geplaatst op 14 July 2010, 15:07
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 11 Jul 2009 |
Hmm lijkt erop dat hij inderdaad niet wilt verbinden. Misschien staat dat adres in de blacklist van KPN. Kan webcare hier even reageren? Anders even KPN bellen en duidelijk uitleggen dat het niet aan jou ligt. |
|
|
KPNwebcare1 |
Geplaatst op 15 July 2010, 13:29
|
Official van KPN Berichten: 158 Lid sinds: 21 Jan 2009 |
Het gaat hier om 1 emailadres wat niet te bereiken is? Andere adressen zijn wel te bereiken? |
|
|
snowgirl |
Geplaatst op 20 September 2010, 13:44
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 20 Sep 2010 |
Ik heb precies hetzelfde probleem. Alle e-mails die eindigen op @planet.nl, @hetnet.nl en @chello.nl komen niet aan. Ik krijg deze foutmelding: 550 5.1.2 Recipient rejected. MIjn internetprovider is kpn. Moet ik hiervoor KPN bellen? |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 20 September 2010, 22:44
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
@rensvhelvoirt: Probeer smtp.kpnmail.nl eens. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'System Administrator', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
duplicate administrator | Frequently Asked Questions | : 2 | 27 Jan 2015 |
DVD recorder/Home entertainment System | KPN Glasvezel diensten | : 4 | 12 Oct 2010 |
Advertentie