obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN nieuwe aansluiting
turnon
Onlangs heb ik voor mijn moeder een extra telefoonaansluiting aangevraagd (nieuw telefoonnummer en op en nieuw adres)

Wat schest mijn vebazing
KPN selecteerdt voor een nieuw nummer en bestaand telefoonnummer van mijn moeder
Zij vermelden dit op het contract
Sturen een monteur langs die zegt alles werkt naar behoren

En naar nu blijkt werkt niets naar behoren omdat het telefoonnummer niet geporteerd mocht worden en er een nieuw nummer is aangevraagd

Navraag bij KPN ja meneer wij pakken een telefoonnummer en als achteraf blijkt dat dit nummer niet kan dan wijzigen we dat
(terwijl het om een nieuwe aanvraag)

KPN wil wel dat ik een contract onderteken met het foute telefoonnummer want dan kunnen ze lekker verwijzen naar de algemene voorwaarden (volgens medewerkster KPN)

Inmiddels is het contract met het handmatig gewijzigde nummer naar KPN retour en precies op tijd (gelukkig aangetekend verstuurd) maar te laat door KPN verwerkt waardoor er weer extra kosten onstaan. En erginis

Terwijl dit niet nodig zou zijn geweest indien men op voorhand het juiste nummer had gekozen

Iemand ervaring ? of Tips

Jan
Winterswijk
 
Giant2000
Administratief gaat het nogal eens mis bij KPN, maar over het algemeen lossen ze dat wel op, als je een beetje coulant optreed krijg je zelfs gemaakte kosten terug.
 
SirPeter
Zo te zien is premium gewoon geleverd. 29Mb ontvangt de modem. Snelheid is prima.
 
TokkieTokkie

Quote

DinoTunes schreef:
Bedankt voor de reactie!
Echter.. IK ontvang nog steeds die 8/1M, ongeacht wat die spookwaarden (waard) zijn.
4 verschillende pcs, en 3 kabels, daar kan het dus echt niet aan liggen! plus zoals ik al aangaf, voor deze aansluiting gewoon braaf 14/1M. Sinds de lijn van KPN is blijft het steken op 8/1M.


Zijn geen spookwaarden, bij VDSL traint het modem ALTIJD in op het maximaal haalbare, echter wordt de daadwerkelijke internet snelheid geregeld in de FIA router en niet meer door de DSLAM.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN nieuwe aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiting 20 meter van netwerk Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Nieuwe Experia V10 Eigen netwerk : 14 18 dec 2015
Advertentie