Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Digitenne
|
|
Railrunner |
Geplaatst op 03 July 2010, 21:33
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 03 Jul 2010 |
Ik zit hier op een camping en vandaag Digitenne via een CI card aangesloten met een buitenantenne Tussen de tv en buitenantenne zit nog een voedingsadapter van naar ik meen 5 volt voor de spanning naar de antenne. Omdat de TV met CI card werkt is de antenne ingang van de TV nu in gebruik Nu hebben we op de camping een analoog kabelsysteem waar een aantal zenders opzit die niet via digitenne te ontvangen zijn. Dus de vraag kan ik door middel van een apparaatje het analoge signaal ook op mijn tv aansluiten zonder dat ik kabels hoeft om te steken . Bij voorbaat hartelijk dank voor eventuele reacties Hans Gewijzigd door Railrunner op 03 July 2010, 22:01 |
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 04 July 2010, 10:13
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
Je moet de keuze maken: òf Digitenne dus met de antenne, òf kabel tv dus met coax van de kabel. Beide kan niet. |
|
|
drpcr |
Geplaatst op 04 July 2010, 12:17
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 27 Jun 2010 |
of een externe ontvanger van digitenne via SCART aansluiten. ( € 39,- modern.nl ) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Digitenne | Algemeen | : 2 | 22 Nov 2016 |
EPG Digitenne loopt achter | KPN Televisie Storing | : 2 | 29 Jan 2016 |
Geluid niet stabiel bij digitenne | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 2 | 21 Dec 2015 |
digitenne | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 4 | 14 Mar 2015 |
digitenne twintuner | Frequently Asked Questions | : 2 | 17 Mar 2014 |
Advertentie