Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Digitenne smartkaart en kastje
prikbord
Dag mensen,
Ik heb net een kastje van digitenne gekregen maar nu blijkt mijn tv ook een insteekkaart (DVB T oid) te kunnen hebben. Boven wil ik ook graag digitenne hebben. Kan ik dan het kastje boven plaatsen (zonder smartcart?) en voor beneden een steekkkaart ergens kopen?

Ik hoor het graag

Giant2000
Ja dat kan.
DVB-T staat voor Digital Video Broadcasting - Terrestrial, oftwel digitale uitzending via de aarde (zendmasten). Sommige zenders zijn zonder abonnement te ontvangen (Nederland 1/2/3 + regionale zender maar ook de Duitse zenders, mocht je in de buurt van Duitsland wonen). Digitenne is het abonnement dat KPN verkoopt omdat de rest van de zenders (RTL4 etc.) gecodeerd uitzenden en daarvoor heb je een smartcard nodig. Zo'n smartcard kan je in de losse tuner stoppen, maar als je tv zo'n insteekgleuf heeft dan kan dat ook. In dat geval heb je nog wel een Conax CAM nodig. Deze kan je bij KPN kopen, maar ook in diverse electronica winkels. Bij een Digitenne kan je voor elk abonnement max. 3 smartcards activeren.
Ik raad je aan de volgende site eens te bestuderen, daar staat heel veel informatie op over Digitenne:
http://gathering.tweakers.net/forum/l.../1390354/0

prikbord
Dank voor je reactie, erg duidelijk nu.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne smartkaart en kastje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 Nov 2016
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 Oct 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 Jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 Dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 Mar 2015
Advertentie