obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
KPN Flexibel: prijs abonnement te hoog, al half jaar bezig met KPN
KingBeezz
KPN Flexibel: prijs abonnement te hoog, al half jaar bezig met KPN

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn broer heeft ongeveer een jaar geleden een KPN Flexibel 17,50 afgesloten voor 2 jaar, voor de actieprijs van 9,95 euro.

Nu moest hij voor een paar maanden naar het buitenland, en heeft de simkaart in Nederland achter gelaten. Nu kun je het abonnement naar boven of naar beneden bijstellen en hij dacht slim te zijn: ik gebruik de simkaart toch een paar maanden niet, als ik nu het abonnement naar beneden bijstel, van Flexibel 17,50 naar Flexibel 12,50 (lager kon niet) dan betaal ik maar 12,50 euro ipv 17,50 euro. Hij realiseerde zich echter niet dat hij helemaal geen 17,50 euro per maand betaalde, maar 9,95 euro! Gevolg: het maandbedrag ging zelf omhoog, hij ging 12,50 euro i.p.v. 9,95 euro betalen.

Sinds december 2009 zijn wij nu bezig dit recht te zetten. Na enkele maanden is het abonnement weer teruggezet naar Flexibel 17,50 maar zonder het actietarief! Hij betaald nu dus 17,50 euro per maand. We zijn nu al een half jaar bezig om dit op te lossen. De laatste keer dat we contact hadden met de helpdesk is 6 weken geleden, en men wist ons te vertellen dat de doorlooptijd van die afdeling die dit moet oplossen 6 weken is, en ze geven aan dat inderdaad ten onrechte het maandbedrag te hoog is. U raadt het al, de 6 weken zijn om en er wordt nog steeds 17,50 voor het abo afgeschreven.


Welke stappen kan ik nu ondernemen?

Alvast bedankt.
Gewijzigd door KingBeezz op 07 juni 2010, 19:42
 
The Mask
Machtiging in trekken bij de bank, en dan per maand gewoon 9,95 overmaken. En nu zullen er misschien wel bij zijn dat moet je niet doen, want dan krijg je een deurwaarde aan de deur. Nou dat zou mij niet bommen, het is jou geld en niet van KPN. dit kunstje flikken ze bij ik weet niet hoeveel personen en hun trekken er lekker de rente van. Laat ze het lekker bekijken, gelijk die machtiging intrekken.
 
KingBeezz
Het is inmiddels opgelost. Ik weet niet of het aan het feit lag dat ik mijn probleem ook op het Tros Radar forum heb gepost, of dat ik afgelopen week weer contact gezocht heb met de helpdesk. Inmiddels is het teveel betaalde gecrediteerd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Flexibel: prijs abonnement te hoog, al half jaar bezig met KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Actual rate hoog, speedtest veel minder Snelheid : 1 08 okt 2014
Al 3 jaar bezig over snelheid Snelheid : 24 05 sep 2013
KPN-modems komen eind dit jaar in FON-netwerk KPN Nieuws : 1 01 mrt 2013
50 jaar klant en dan zo slecht behandeld! KPN Telefonie Storing : 1 31 aug 2012
KPN wijzigt prijs Zakelijk BelBasis abonnement voor vaste telefonie KPN Nieuws : 1 19 jun 2012
Advertentie