obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
TG789VN Verbinding valt weg
joopykoopy
Hallo,

Ik heb inmiddels al vele euro's aan de klantenservice van KPN betaalt, en heb nog steeds geen oplossing.

Recentelijk zijn we naar IPB Basis overgestapt, en hebben een nieuwe modem gekregen. Mooi dingetje dacht ik toen ik hem uitpakte. En kwa functies die hij ZOU kunnen, is het zeker een mooi kastje. Ik direct aansluiten en activeren. Toen heeft het enkele dagen gedraaid, en kwam ik er achter dat hij telkens de verbinding verliest.

Daarop heb ik gebeld met KPN, en hebben ze veel aan het meten geweest, gecontroleerd of ik de modem goed had aangesloten, en alles. Nu had ik zondag de laatste keer gebeld, en hebben ze weer aan het meten geweest. Dat heeft geholpen, voor een korte tijd.

Nu vroeg ik me af, of andere mensen ook dit probleem hebben (gehad). De mensen die het gehad hebben, hoe hebben jullie het opgelost?

Groeten

Henri
 
Cyberbot
Hello Joop
je moet kijken als jouw modem heeft de latest firmware update, ook als jouw cabels ( uit het muur) goede zijn,
heb ik vaak nat muur
dat was de oorzaak, alles vervangen en het is opgelost,
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TG789VN Verbinding valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Advertentie