obey-robots.txt
11 December 2016, 14:47
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Terugbellen

Golden
Enige tijd geleden kreeg ik na wat heen en weer gemail met de klantenservice de toezegging van KPN dat er een bedrag met de eerst komende factuur verrekend zou worden (vergoeding schade ontstaan door ondeugdelijk advies KS).
Twee incasso's later was er nog steeds niets verrekend, dus ik heb de KS een reply gestuurd op de mail met daarin hun toezegging. Al snel (2 weken later) kreeg ik als antwoord dat ze niets in hun administratie konden terug vinden maar dat ik 8(!) dagen later gebeld zou worden door iemand die me verder kon helpen.
Op de bewuste dag heb ik speciaal gezorgd dat ik optimaal bereikbaar was op mijn 06, en en dat er iemand thuis was mocht de KPN tegen de afspraken in toch op mijn vaste nummer bellen. Voor niets allemaal, want KPN heeft niets van zich laten horen.
Daarna nog een paar keer de KS gemaild met de vraag of ik nog gebeld kon worden, maar na een merkbaar geirriteerde "uw moet geduld hebben" is het oorverdovend stil gebleven vanuit KPN.
Daarom deze meer openbare poging, in de hoop de KPNwebcare iets voor me kan betekenen. Het is inmiddels 9 dagen geleden dat ik gebeld zou worden, en mijn geduld is nu toch echt wel op.
Gewijzigd door Golden op 07 mei 2010, 11:21
 
Aat
Hahahaha.

Ik woon in een nieuwbouw complex met zo'n minimaal 500+ kpn klanten.

Er zou bij ons een actie zijn waarbij de eerste 2 maanden gratis zouden zijn. Dat was ongeveer 5 maanden geleden en op het forum van de 1037 bewoners staan nog regelmatig klachten dat KPN nog niets verrekend heeft.

Ik wens je dus onwijs veel sterkte en succes. Het enige dat ik kan zeggen is blijven bellen! Sad
 
Golden
Bedankt, maar bellen is wel het laatste wat ik van plan ben. Heb het wel geprobeerd hoor maar meestal krijg ik een bandje dat me vertelt dat het te druk is en ik het later nog eens moet proberen. Ik heb toch echt geen zin hier al te veel tijd en moeite in te steken, dat is het me echt niet waard. Ik storneer gewoon vast de laatste 2 afschrijvingen, dan ben ik al een eind op weg.

Overigens had ik gehoopt iets van KPNwebcare te horen, maar helaas.
 
Knolselderij
Je moet nooit de boel laten storneren! Dan krijg je alleen maar gezeur over niet betaalde rekeningen van de KPN, met uiteindelijk een incassobureau. Probeer, ondanks dat het irritant vind, nog even te wachten. Het KPN systeem zit soms misschien wat vreemd in elkaar, maar zo is het gewoon.
 
Golden
Even een update want ik werd net zowaar gebeld. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik mijn dagelijkse reminder sinds vandaag in 5 voud naar ze mail.

Het bedrag wordt met de eerst volgende factuur verrekend, dat heb ik al eerder gehoord maar goed ik geef ze het voordeel van de (zeer grote) twijfel.

Helaas was de verdere service weer van een bedroefend laag niveau, geen excuus, geen uitleg sterker nog ze vonden het de normaalste zaak van de wereld dat ze zo laat belde en ik moest blij zijn dat ik uberhaubt teruggebeld werd. Of ik wel wist hoe druk het daar was?

Maar goed, ik gaf duidelijk aan dat ik als klant recht heb op uitleg, en dat ik niet in haar smoesje trap, waarop gewoon de verbinding werd verbroken na de mededling "uw klacht wordt doorgezet en u wordt er over teruggebeld, oh en de creditering vindt pas plaats als de klacht volledig is opgelost..."

Kan dus weer gaan wachten op het volgende telefoontje, het KPN systeem zit inderdaad heel raar in elkaar ...
 
Berto
Als je geld tegoed hebt en het na eindeloos bellen, mailen en brieven schrijven kpn maar niet over de brug komt, dan kan je best storneren.

Ik heb ooit een half jaar op € 50 moeten wachten en omdat het kpn maar niet lukte, dat over te schrijven of te verrekenen, heb ik een automatische incasso laten terugstorten. De rekening minus de € 50 heb ik overgeschreven en om een ander uit te leggen, een briefje naar kpn. Hierna kwam nog een excuusbloemetje. Wat kpn in een half jaar niet voor elkaar kan krijgen, kost mij maar een paar muisklikken...

En inderdaad ... kpn is goed in het maken van terugbelafspraken, maar ze nakomen niet.
Gewijzigd door Berto op 10 mei 2010, 20:50
Even geduld aub ... de software wordt opgehaald ...
 
Golden
Ben van de week zowaar weer gebeld door KPN en dit keer door een zeer vriendelijk dame, helaas belde ze niet om het probleem eindelijk eens op te lossen, maar om door te geven dat ik binnenkort echt door de juiste persoon gebeld zou worden. Dit zou diezelfde dag, hooguit de dag daarop gebeuren, maar goed ik moet nu nog gebeld worden.

Gelukkig heb je tegenwoordig langer de tijd betalingen te storneren dus de laatste 2 betalingen komen terug. Ik schiet er dan wel iets bij in maar dat moet maar. Ik ben er klaar mee.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Terugbellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:31:23
| KaPteiN03:25:45
| ej21993 1 dag
| jan19 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10