obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
snelheid gehalveerd
Maus
Wij kúnnen in Eerbeek alleen maar ADSL... Sad
 
sandermulder
Gisteren maar weer eens gebeld met kpn .... niets dan lof over behulpzaamheid en vriendelijkheid ... volgens de "tweede techniche dienst zou het vandaag weer een stuk beter moeten zijn , maar helaas ik zit nu op een tiende van de snelheid van een maand geleden .

Nu moet ik een week wachten (zeiden ze ) totdat alles weer is "ïngetrained"???????) zal wel een afhoudertje zijn .

Begin er echt over te denken om maar naar de kabel te gaan ( ook geen goede herinneringen aan ,) maar goed dit schiet ook niet op .

 
desafiadore
Ik wacht het ook nog maar even af, ook ik moet zeggen dat ik voorheen prima door de KPN medewerkers ben geholpen.
Netjes terugbellen op het afgesproken moment en tot 2x toe een monteur thuis gehad waarvan de 2e monteur direct
's ochtends kwam nadat de vorige monteur 's avonds het probleem had opgelost, maar de door hem verstrekte nieuwe
modem 's ochtends al defect was.

Dus dat werd netjes en snel verholpen! Dat mag dan ook wel eens gezegd worden!

De mederwerkers werken met 'scripts' (vragenlijsten) die ze bijna verplicht moeten
nalopen met een klant die een probleem heeft. Dat is soms jammer en volgens mij moet je het geluk hebben dat je iemand
treft die er snel doorheen prikt en ook direct het 'incident' mag doorzetten naar 2e lijns support.
(naar de echte techneuten/beheerders zeg maar)

Vandaag weer naar 4000/512..... ik heb nog hoop... wel jammer dat er niets gecommuniceerd wordt binnen de KPN naar
de helpdeskmedewerkers hierover...probleem zullen ze nu toch wel onderkennen (?)
 
jourib
Bijna 2 weken verder en nog steeds geen verandering in mn gehalveerde snelheid........ Dus uitzicht op?? Weet je wat ook zo raar is? Op bijna elk onderwerp wordt hier gereageerd door de jongens van KPN webcare maar hier blijven ze angstvallig stil!!

Waarschijnlijk is het sheetje nog niet af waarvan ze alles moeten overtypen in deze situatie. En begrijp me goed geen haat hoor maar dat is inderdaad gewoon de manier dat ze moeten werken. Zou te gek worden als alle medewerkers allemaal andere dingen zouden roepen natuurlijk.

Maar wat hulp en en echt een duidelijke uitleg over dit onderwerp zou wel op prijs gesteld worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid gehalveerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie