obey-robots.txt
09 December 2016, 14:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

snelheid gehalveerd

hhogendoorn
Sinds een week of 2 a 3 is onze snelheid gehalveerd, we hadden sinds de laatste verhoging een paar maanden geleden 8Mb/s maar nu is dat weer gezakt naar 4 Mb.
De postcode is 3247DA Dirksland, ben ik de enige in deze omgeving of zijn er meerdere met deze klacht?
Groet , Hans

willemxx
Mijn snelheid is ook ineens gedaald van 8 naar 6Mb. Helmond wijk Rijpelberg. Ik hoop niet dat ik straks een verdubbeling van die 6 krijg. Ik zit binnen 1 km van de centrale Helmond Rijpelberg en zou de maximale snelheid moeten halen. Dus 8 is dan 16 en geen 12.

Heeft iemand anders ook een snelheids verlaging gemerkt?

Gr

Willem

Hieperventiel
Mijn snelheid is in twee stappen van 928/7880 gezakt naar 512/4096. Al vier keer met klantenservice gebeld. Steeds een ander antwoord. Laatste antwoord is dat de technische dienst er naar zal kijken. Wachten maar weer.

chocinoki
Is schijnbaar normaal is bij mij ook tijdelijk zo geweest en zit nu weer op 768/5008 en dat schommelt nog steeds een beetje...

jourib
Mijn internet is ook uit het niets lager geworden... ik heb 3 maanden geleden mijn abbo verhoogd naar premium en ging toen van 8 naar 11mb wat ook niet zo denderend was maar goed ik wacht de snelheidsverhoging af...

en sinds afgelopen woensdag is mijn internet snelheid verlaagd naar 7.9 mb (wat dus nog lager is dan mijn snelheid voordat ik een verhoging aan vroeg)Frown

Dus KPN leg gaarne uit!! postcode is 3645 AR

RonaldvH
Dezelfde problemen hier in Den Helder e.o.. Het schijnt te maken te hebben met het plaatsen van een DLM. Iets van een programma wat de stabiliteit van de verbinding in de gaten houdt en de bandbreedte bijstelt als het systeem mogelijke problemen verwacht.

Zelf ook diverse keren met KPN gesproken. Helaas komt de TD de gemaakte beloften niet na. Tip: bel met de factuuradministratie en vraag om creditering van (een deel) van het abonnementsgeld.

Misschien kan één van de mensen van het Webcare team een reactie geven op de geschetste problemen???

Knolselderij
Wacht gewoon even af na eind mei, Zijn er dan nog problemen, dan kan je bij KPN aan de bel trekken. Het komt bijna altijd weer goed!

sandermulder
Hier in Hilversum is het geen spat beter .

Downloade voor 1 april met 1,5 Mb en met de tv aan Met 1 Mb .

Ik kom nu niet hoger dan 180 KB met en zonder tv aan , leuk zo'n 20 Mb abbo.

Internetten is bijna niet meer te doen

Moet echt snel beter worden anders is het DAAAAAGGGG KPN

meijde
hier in Oosterbeek is het ook gehalveerd vooral de upload . ik had eers ADSL2 + maar dat is nu ADSL2 geworden wat de rede daar van is weer ik ook niet ik wacht even af tot eind mei dan zal ik eens aan de bel trekken ik heb een . 8 MB lijntje maar ik kom met moeite op 4 MB.
hier onder mijn moden gevens .

Status: Cable connected
Line mode: G.992.3 (ADSL2)
Maximum line rate: 4091 kbps (downstream) / 516 kbps (upstream)
Noise margin: 8 dB (downstream) / 7 dB (upstream)
Line attenuation: 42 dB (downstream) / 47 dB (upstream)
Output power: 19 dBm (downstream) / 12 dBm (upstream)

ik zit ongeveer 3 km van de centrale ik ben bang dat er niet veel meer inzit kwa snelheid .
maar mijn upload was eers wel 1000KBps dat is wel vreemd maar goed we wachten het maar even af

VriezeNet
Knol schreef:
Wacht gewoon even af na eind mei, Zijn er dan nog problemen, dan kan je bij KPN aan de bel trekken. Het komt bijna altijd weer goed!

Nee het komt niet vanzelf goed, ze weten zelf niet eens wat er aan de hand is, dit probleem steekt in heel Nederland de kop op, lijn is perfect, aansluitingen zijn goed...kortom monteurs weten het ook niet meer...probleem wordt dus NIET vanzelf opgelost!!! Sad

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid gehalveerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Up en download snelheid glasvezel KPN Glasvezel diensten 8 22 november 2015, 23:04
iets vreemds aan de hand.. snelheid VDSL2 / ZTE Snelheid 3 04 september 2015, 20:57
Internet snelheid Snelheid 16 27 juli 2015, 19:24
LAN snelheid Experiabox V9 icm ASUS RT-AC68U / Engenius ECB600 Eigen netwerk 13 13 juli 2015, 22:58
Upload snelheid/posten Usenet 10 31 maart 2015, 23:53
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:51:11
| KaPteiN02:03:51
| lobo40520:47:18
| glim22:30:37
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10