obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Monteur
Ocampa
Ik had KPN Glasvezel besteld vorige week. Alles zou goedkomen, er kwam een monteur om het allemaal te regelen. Wordt ik vandaag gebeld of ik het allemaal zelf wilde gaan aanleggen (draden trekken en dergelijke) of dat ik een monteur wilde laten komen. Ik zei dsu dat de afspraak was dat er een monteur zou komen en toen werd mij pas verteld dat ik daarvoor 95 euro moet betalen. Dat is dus geheel in tegenstelling tot wat er was afgesproken, dat dat geld zou kosten maakte geen deel uit van de aanbieding en is ook in mijn contact met KPN geen een keer ter sprake gekomen. Ik vind dit weer typisch iets voior KPN: je met een mooi verhaal over de streep trekken en vervolgens blijkt dat er een verborgen iets te zijn wat je dan alsnog geld kan kosten. Ik was doorover zo boos dat ik het hele zaakje heb gecanceld. Ze zijn gewoon niet eerlijk en open in hun communicatie. Ze beloven gouden bergen maar uiteindelijk blijkt het een koekje uit eigen trommel. En dan durfde die knul ook nog te beweren dat ik geluk had dat ik binnen 7 dagen cancelde want anders was cancelen niet meer mogelijk geweest, terwijl zij zich niet aan de afspraak houden.

Mij werd vandaag verteld dat ik zelf dan maar de lijnen moet gaan trekken, maar wat moet er allemaal gebeuren dan? Ik heb nu "Internet + bellen"en ik heb twee computers in huis (waarvan eentje helemaal bovenin) die draadloos verbinding hebben met de modem, zou ik daarvoor dan een lijn moeten trekken door het hele huis heen? Dat zie ik echt niet zitten. En tv, heb ik ook een boven en beneden, wat zou daarvoor mnoeten gebeuren? Ik baal er als een stier van want had me er echt op verheugd maar van die eeuwige truukjes van KPN heb ik echt schoon genoeg.
 
TokkieTokkie
Zit je glas aansluiting in de buurt van je huidige modem?

zoja, dan hoeven er enkel utp kabels getrokken worden naar de TV's (ITV gaat via UTP)

de rest kan dan gewoon weer overgenomen worden door het nieuwe modem, echter bij die 95euro zitten als ik me niet vergis wel een setje homeplugs bij om de TV's via het stroom net van signaal te voorzien.

Houd er wel rekening mee dat als je kabels naar de TV wilt je minimaal 3 stopcontacten vrij moet hebben bij het modem in de buurt (1x modem, 1x FTU (Glas), 1 x switch) mocht je voor de monteurs optie gaan en dus voor de homeplugs dan heb je aan 2 stopcontacten voldoende.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Monteur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat doet een KPN Monteur bij instaleren alles in een? Algemeen : 1 06 okt 2011
Chapeau voor de KPN monteur Opleveringsproblemen : 2 18 mei 2010
Advertentie