obey-robots.txt
09 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
Vlaamse zenders als goedmaker voor het ontbreken van BBC 1 t/m 4
ja ja 57%[4 stemmen]
Nee Nee 43%[3 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 7
 Onderwerp afdrukken

Vlaamse commerciele zenders als goedmaker voor het ontbreken van BBC 1 t/m 4

Giant2000
Met een uitbreiding van Vlaamse zenders maakt KPN het ontbreken van de BBC goed en kan het zich bovendien uniek noemen binnen de Nederlandse tv aanbieders.

Een greep uit de Nederlandstalige Belgische zenders:
VTM
2BE
VT4
VIJFtv
Vitaya
EXQI culture
EXQI sport
Eén +
Canvas +
Gewijzigd door Giant2000 op 24 februari 2010, 10:45

sambaman
Ja dat zou een mooie oplossing zijn!!!

Golden
Dat is kwantiteit boven kwaliteit, voor mij geen optie dus. Bovendien geeft het KPN een mooi excuus om geen moeite meer te doen voor BBC.

KPN moet gewoon BBC toevoegen aan het pakket, dat is mogelijk ookal beweert KPN dat de BBC geen licenties meer afgeeft (hele slechte smoes)

Knolselderij

VTM
2BE
VT4
VIJFtv
Vitaya
EXQI culture
EXQI sport

Deze zenders mogen om auteursrechtelijke reden niet in Nederland worden uitgezonden. Hetzelfde geld voor de Satellietaanbieder in Nederland, technisch is er geen belemmering, maar kan ivm auteursrecht niet worden doorgeprikt.
BBC daarintegen mag wel worden uitgezonden in NL, echter moet de KPN daar wel weer een vergoeding voor betalen.
Gewijzigd door Knolselderij op 24 februari 2010, 13:32

Giant2000
Deze zenders mogen om auteursrechtelijke reden niet in Nederland worden uitgezonden.

Hoe zit het dan met:
1. RTL4, 5, 7 en 8 via Luxemburg en dus via DVB-T gratis te ontvangen in grote delen van België. dat is toch dezelfde constructie?
2. Het Duitse RTL, of is er geen bezwaar tegen Duitse nasychronisatie?
3. De vrij te ontvangen Engelse zenders voor satelietontvangers (Canal Digitaal tuners schijnen deze zenders gewoon door te geven indien men een dubbele kop op de schotel monteerd)?

BBC daarintegen mag wel worden uitgezonden in NL, echter moet de KPN daar wel weer een vergoeding voor betalen.

Hé dit is nog niet eerder gemeld. KPN kan BBC dus gewoon doorgeven maar wil (?) die vergoeding niet betalen? Nou ja, ik weet niet hoe hoog die vergoeding is maar als dat €100.000 per jaar is betekend dat een dubbeltje verhoging op basis van 1 miljoen klanten. KPN moet weten dat het ontbreken van deze zenders voor het overgrote deel van toekomstige abonnees een enorme belemmering is om over te stappen van kabel naar KPN.
Gewijzigd door Giant2000 op 24 februari 2010, 13:48

Knolselderij
RTL 4,5 7 & 8, zijn eigenlijks Luxemburgse zenders, daar ze in Luxemburg ook een uitzendlicentie hebben, is het daar dus legaal. Het komt altijd voor dat ze voor een deel in Belgie te ontvangen zijn, de zenders staan mogelijks iets te ver richting Belgie gericht.

De Duitse RTL synchroniseerd alle Engelstalige films na, dat doen ze omdat ze dan in princiepe niet orginele versie uitzenden. Zodoende kunnen zij gratis (FTA) dus uitzenden, overal in Europa.

En inderdaad, je kan met een satelliet ontvanger de BBCs krijgen, dit komt omdat de Astra 2 footprint (uitzendgebied) een klein stukje lekt, zodat de mensen in Nederland, Belgie en een deel van Frankrijk deze zenders nog met een normale schotel kunnen ontvangen, ook al heeft de BBC dat zelf liever niet..Wink

Dat van die vergoeding klopt denk ik wel, daar de kabelaars ook een vergoeding betalen aan de BBC. Misschien kan Webcare hier nog wat meer informatie over verschaffen?

Hoop dat het zo weer wat duidelijker voor je is, zoniet, hoor ik dat graag!
Gewijzigd door Knolselderij op 24 februari 2010, 14:15

marc76
Toch even een reactie op jullie oproep om voorlopig de Belgische extra zenders door te geven. Dit zal niet gaan omdat de Belgische regering dit niet zal toestaan omdat ze dan mogelijk geld gaan mislopen dat ze nu krijgen voor die zenders. Tevens kan je met een schotel ook niet op Belgie richten en zo kijken naar die zenders. Overigens wel jammer want er zitten leuke programma's bij. Maar denk dat KPN zich moet richten op BBC.

Greetz,
Marc

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vlaamse commerciele zenders als goedmaker voor het ontbreken van BBC 1 t/m 4', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen 3 31 oktober 2016, 23:19
KPN Glas Zenders Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 23 mei 2016, 23:06
Meer HD-zenders bij KPN Programma aanbod 2 30 maart 2016, 18:53
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions 7 28 december 2015, 09:36
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen 3 21 september 2015, 21:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:49:46
| KaPteiN02:02:26
| lobo40520:45:53
| glim22:29:12
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10