obey-robots.txt
09 December 2016, 12:30
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Internet valt om de haverklap uit!

Peter-Jan Bosch
Beste Mensen,

Wij zitten nu al zo'n 2.5 jaar bij de kpn.

In het begin nooit problemen ervaren.

Alleen sinds het laatste half jaar telkens verbindingsproblemen.

Om de haverklap valt internet weg zowel draadloos als gedraag en ook telefonie.

Wij hebben de THOMSON SpeedTouch 780 (Experia Box)

Wij hebben een verbinding van 8Mbits (Tenmiste dat zegt de KPN)

Want we hebben zeer vaak van de helpdesk te horen gekregen tja u heeft een verlies van 2mbits u zit op het moment op 6mbits..

Waarom doen ze er dan ook niks aan?!

We zijn te einde raad want zo te zien doen ze er niks aan en wij maar mooi dokken voor die dure telefoon gesprekken.

Iemand anders hier ook zulke rot ervaringen?

Groeten Peter-Jan Bosch
 
Marieke
Juist ja. Ook ik heb sinds ongeveer november 2009 problemen met mijn modem. Vlak voor Hetnet overging in KPN. Om de haverklap valt hij uit. Ik heb gebeld en ze hebben een andere modem gestuurd, (want ja mevrouw, dat ligt gewoon aan uw modem of snoeren) de tg 787 plus snoeren. Maar het is er alleen maar erger op geworden. Het ligt niet aan mijn huis of zo, er is niets veranderd op het moment dat het ging storen.
Ik heb ze nu een mail gestuur maar krijg doodeenvoudig geen antwoord.
Maar als er zoveel mensen last hebben hiermee, waarom gaan we niet en masse naar KASSA of RADAR? Ik loop er sterk aan te denken.
 
JanV1962
probleem doet zich bij mij ook voor.
ruim 8 jaar adsl via Hetnet zonder problemen, waarvan 6 jaar met router (geen KPN/Hetnet), maar de laatste weken regelmatig wegvallen van de verbinding. Reset van de router/modem is voldoende en dan werkt alles weer.
Router blijft op intern netwerk normaal functioneren.

wat is er recent veranderd in de adsl systemen van KPN/Hetnet?
 
gb1712
Draadloos internet Experiabox probleem:
De eerste experiabox die we eind januari kregen voldeed bekabeld goed. Snelle verbinding. Draadloos echter slechts een verbinding die langzamer was dan die van een analoog modempje! Bovendien viel de verbinding ook regelmatig weg. Draadloos natuurlijk ook getest met een ander apparaat, in mijn geval met een PDA, zelfde resultaat.
KPN gebeld, konden niks vinden maar weten te overtuigen dat het waarschijnlijk toch harwarematig aan de Experiabox zou liggen. Binnen drie werkdagen werd een nieuwe experiabox geleverd. Installatie verliep vlekkeloos, draadloze verbinding nu ook goed, maar de internetverbinding valt na ongeveer twee à drie minuten weg. In veel gevallen blijft de draadloze verbinding met de experiabox overigens wel overeind. Zelfde resultaat wederom op de PDA.
Vervolgens de kanaalkeuze in de experiabox van automatisch afgehaald en vast op een ander kanaal gezet (dit enkele malen geprobeerd). Leek wat beter te werken, maar uiteindelijk dan toch weer niet...
Voorheen met een speedtouch op dezelfde plek geen enkel probleem. Ook bekabeld geen enkel probleem.
 
Ferdinand
Hetzelfde probleem gehad, hebben nu de Thomson TG789vn gekregen, en die werkt vooralsnog goed! Internet niet meer uitgevallen.
 
Ferdinand
overigens, met wegvallen draadloze verbinding en instellen ander kanaal kan helpen inderdaad. Welke windows-versie gebruik je? Als dat nog XP is, schakel dan eens de Wireless Zero configuration uit via MSCONFIG. (intypen in je 'uitvoeren'balk), en dan tabblad 'services'.
 
Marieke
Weer zo´n wonderlijk gebeuren. Ik berichtte hierboven al dat mijn modem (ouderwets bekabeld) om de haveklap uitvalt (en dan opnieuw opstart). Op 4 februari viel internet helemaal weg. Bleek een storing te zijn in Naarden. Na de storing heb ik tot vandaag geen enkele uitval gehad! Tot vannacht half één.
Herkennen jullie dit?
 
bul3ma
Hier hetzelfde verhaal. Al vanaf het begin (nu zeker al zo'n 8 jaar, als het niet meer is) internet bij Hetnet, nu KPN. Een jaar of twee geleden begon het internet wat vaker uit te vallen, en het lijkt steeds erger te worden. Soms valt het internet een paar keer per uur geheel weg voor 1 tot zelfs 10 minuten. Twee jaar geleden was de oplossing simpel: modem resetten zorgde ervoor dat het internet daarna wel weer even goed functioneerde. Tegenwoordig werkt dit ook niet meer. Vreemd is wel dat vaak MSN nog wel online blijft, terwijl de rest van het internet niks meer doet. Uiteindelijk valt dan MSN ook weg, en even daarna werkt alles weer. Kort daarna begint dit weer opnieuw.

Dit probleem lijkt op de problemen dit ik op dit forum nu al een aantal keer voorbij heb zien komen. De KPN helpdesk blijft hameren op de bekabeling, waar sowieso niks mis mee is.

Het punt is dat ik mijn vader probeer te overtuigen om over te stappen, maar nu het bericht van KPN kwam dat de snelheden verhoogd worden, denkt hij dat het hiermee opgelost zal zijn. Ik geloof hier niet helemaal in.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt om de haverklap uit!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Internet steeds traag KPN Internet Storing 3 15 juli 2016, 12:03
Internet valt weg. KPN Glasvezel diensten 2 15 februari 2016, 20:56
Wake on Lan via Internet (Wake on Wan) ZTE220N + TP WR1043 (DD-WRT) Eigen netwerk 1 12 februari 2016, 13:31
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:52:51
| KaPteiN05:20:58
| lobo40518:39:33
| glim20:22:52
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10