obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef je ervaringen met kpn internet op je mobieltje. Kun je b.v. https verbindingen maken?
 Onderwerp afdrukken
Storing kpn mobiel internet
sygys
Ik kan met mijn nokia n900 al enkele dagen niet fatsoenlijk op internet. Hoelang denken jullie nog bezig te zijn om die storing te verhelpen? Misschien wordt het eens tijd dat ik een korting krijg op mijn mobiel internet extra snel. dat nu even extra moeilijk te gebruiken is!

Daarnaast ben ik dat gezanik met die smsjes van KPN ook wel vort echt beu! Sluit je een internet abbonement af van 15 euro per maand. dit is vrij duur! en krijg ik iedere maand de melding dat ik moet minderen omdat ik anders terug gezet wordt in snelheid... Ik had de algemene voorwaarden nog maar eens nagelezen hierin staat dat je oneindig kunt surfen per maand. In mijn sms las ik dat het gemiddelde per gebruiker momenteel ligt op 75 mb per maand. Ik wil niet veel zeggen maar met mijn n900 verbruik ik dit in een half uur! als ik wat updates download voor mijn telefoon en wat op internet surf. Daarnaast verbruikt alleen google maps al zo binnen een paar minuten 15 mb als je wat rond kijkt.

We leven verdomme niet meer in het stenen tijd perk! wat is nou 75 MB tegen woordig? een grote foto via de mail is al 3 MB.

Ik vindt het echt belachelijk! en dan kost het ook nog 15 euro per maand daar heb ik bij xs4all een 5mbit verbinding voor met een echte fair use policy die ik nog nooit overschreden heb!

En dan nu weer twee dagen zonder mobiel internet!

Ik ben echt heel erg boos hierover en nu dit was echt de druppel!
 
KPNwebcare2
Hallo,

Wij hebben een storing in het mobiele netwerk. Om aanspraak te maken op een mogelijke vergoeding, bel met onze klantenservice.

1200 in uw mobiel of met een vaste nummer 06 1200 1200.
www.kpn.com/webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing kpn mobiel internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
DVR benaderen met mobiel netwerk Hardware instellingen : 3 08 feb 2019
Advertentie