obey-robots.txt
06 December 2016, 06:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

klachten abonnementwijziging

martinsnoep
hallo
wij hadden een poosje terug het idee, toen wij een aanbieding van KPN zagen, Digitenne in te ruilen voor Interactieve TV en zouden wij op één Tv digitenne houden en op de andere via inyteractive TV een recorder plaatsen. We zouden €79 bij moeten betalen. Maar in de Primafoonwinkel kwam op het laatst, toen de winkeljuffrouw alles al had ingevuld, de aap uit de mouw, wij moesten nog een kastje bijkopen voor 150 € en dat wilde wij niet en zeiden dat het niet doorging , maar tot onze verbazing druk de juffrouw nog gauw even op het knopje van de printer en zei dat alles al vast stond en wij de andere dag moesten bellen om het ongedaan te maken, Ondanks dat wij nooit getekend hebben. En daar begint de ellende.! Na talloze dure telefoontje naar KPN en schrijven via Mijn KPN, waar ik nooit één antwoord heb gehad en bij de telefoon werd iedere keer weer gezegd dat het nu geregeld was, krijgen we nog steeds aangegeven dat we nog steeds Interactieve tv hebben en de postbode heeft ook al met het pakket voor de deur gestaan, wat wij geweigerd hebben,en ook hebben wij al de volledige rekening moeten voldoen, automatisch afgeschreven en na alweer bellen en schrijven hebben we nog niets gehoord, ook bij Digitenne hebben we al een dubbele rekening moeten voldoen, waarvan ik er inmiddels één heb laten terugstorten. Aan de klantennlijn word weer gezegd dat het langs elkaar heen gaat en ze hebben het zelfs over klantvriendelijkheid, nou wij worden er hier niet goed van en willen er zo snel mogelijk vanaf, maar we hebben ook bellen en internet van KPN endaarom wil ik niet alles storneren, want over de rest hebben wij nog nooit klachten gehaden we hopen dan ook dat dit eindelijk eens opgelost wordt en we niet meer een paar maal per week wijzigingen van KPN in de brievenbus krijgen.
met vriendelijke groeten van Martinsnoep.
 
zekitez
Aangezien het nu de 27ste januari 2010 is en er geen officiele KPN moderator reageert kun je er wel van uit gaan
dat KPN klachten van klanten niet serieus neemt. Daar wordt je niet mee geholpen.

Ik probeer al 3 dagen de afdeling Annuleringen te bellen en die melden alleen maar "Al onze medewerkers zijn in gesprek....".

KPN moet echt duizende annuleren per dag krijgen en ze werken alleen maar tussen 09:00 en 17:00 (ehhh.. volgens het antwoord apparaat).

Ik vermoed echter dat die afdeling niet bestaat of iedereen is met pensioen/ontslagen en er zijn geen vervangers. Of ze hebben van die afdeling een soort loterij gemaakt: iedere 1000ste bezoeker wordt geholpen.

Het zou KPN sieren indien ze zelf een Forum zouden hebben waar klanten met problemen terecht kunnen.
De KPN moderators hier willen zich er schijnbaar niet aan branden.
Gewijzigd door zekitez op 28 januari 2010, 08:22
 
Tissot
Wat een problemen kan KPN toch genereren!
Ik wilde Interactieve TV nemen om mijn steeds slechter wordende Digitenne te vervangen.
Volgens KPN: "Bent u al KPN-klant?, dan kost u dat 9,95". Nou, mooi niet! Werd ik gebeld met erg onduidelijke motieven, het kwam er op neer dat ik een compleet ander pakket zou moeten nemen, dat maar liefst het dubbele zou moeten gaan kosten!!
Ik denk dat "OPLICHTING" in deze meer op zijn plaats zou zijn.
Ik heb het direct maar weer opgezegt.
 
SirPeter
Wat is het huidige adsl pakket wat u van KPN heeft?

Niet gelijk oplichting roepen. OUde KPN pakketten zijn zelfs meestal duurder dan nieuwe KPN adsl pakketten. Verre van oplichting dus
 
Tissot
Beste SirPeter,
Bij al die zogenaamde aanbiedingen staat niets vermeld over "oude" of "nieuwe" abonnementen.
Toch wel gek wanneer je gebruik maakt van een bestaand abonnement en je wilt wat toevoegen, tevens een veel duurder zg "nieuw" abonnement zou moeten nemen.
En volgens mij klopt er van jouw bewering niets; dat nieuwe pakketten goedkoper zouden zijn!
Gewijzigd door Tissot op 15 maart 2010, 13:05
 
meulen
Ik heb enkele jaren een basis ADSL GO abonnement met telefonie (los erbij) van hetnet.
Dit was inmiddels overgezet naar KPN.
in Februari besloot ik ook TV te nemen en belde het callcenter, afgesproken om internet en interactieve TV te nemen, ik kon op die manier ook gewoon door bij KPN te blijven mijn email adres behouden.
KPN was ietwat duurder maar ik had geen zin in administratieve rompslomp en problemen bij het overzetten naar een andere provider, je leest zoveel verhalen- ik was tevreden over hetnet. alles verliep altijd normaal.
ik kon geen korting krijgen omdat ik een klant van hetnet was en dus bij KPN hoorde.
Zelf moest ik dan even naar een andere afdeling bellen om mijn telefoon abonnement op te zeggen. ok
zo gezegd zo gedaan.
mw vroeg waarom ik wilde stoppen, na uitleg zei ze maar u kunt wel een korting krijgen omdat u een trouwe abonnee bent. ik ok ha fijn.
goed alles zou in orde komen. (Alweer).
de week erop kreeg ik een stuk of 10 brieven in de bus van KPN. nog voor het open maken wist ik dit is niet goed!
En inderdaad:
een brief met van harte welkom uw abonnement gaat in en het kost en dit gaat er gebeuren
de volgende brieven waren met annuleringen voor hetzelfde abonnement.
dus weer bellen met het callcentrum,
doorverbonden en ik kreeg een meneer die zei, ja het is geannuleerd, en u kunt pas over een week weer opnieuw aangeven wat u wilt omdat ik nu niets in het systeem kan veranderen.
op mijn vraag of alles dan weer bij het oude was zei hij : Ja
Dus mijn vraag: als ik nu wil overstappen naar een andere provider dan kan dat? ja het was geannuleerd
En hij zei dat de fouten waren ontstaan omdat één medewerker me geen korting wilde geven en één ander wel of iets in die trant.
dat kon het systeem niet aan. vandaar ook al die brieven.
na een ruime week, heb ik ingelogd op mijn KPN en er stond nog altijd dat door een wijziging in het abonnement ik niets kon wijzigen.
ondertussen had ik ook emails geschreven met de vraag te helpen, daar heb ik een mailtje op gekregen dat ik binnen 24 uur antwoord zou krijgen, maar dat gebeurde dus ook niet.
Ondertussen stond dus nog steeds in mijn KPN dat ik twee abonnement had lopen. wat mij al deed vermoeden dat ik goed op mijn bank rekening moest letten omdat ze er vast wel geld voor zouden rekenen. En inderdaad er werd alvast 8.95 euro van de rekening gehaald.
Toen ik in één van de 10 brieven ging kijken bleek dat bedrag er inderdaad te staan : verzendkosten installatie pakket. Dus dat bedrag heb ik hup weer terug laten storten op mijn eigen rekening, Daar natuurlijk een brief over ontvangen, of ik snel wilde betalen want anders ...
eindelijk na weken kreeg ik antwoord op mijn klachtenmail. wel met excuses voor het late reageren.
Ik heb alles geschreven wat me was overkomen met als resultaat vandaag iemand die me belt.

ze was ten eerste heel bijdehand, "nee dat zei ik niet" Nee dat heeft u me niet horen zeggen!
Ze belt me morgen terug omdat ik moest nadenken over wat ze me tijdens mijn drukke baan op kantoor had proberen uit te leggen, en nee ze kon het niet schriftelijk doen want dit was niet gebruikelijk op haar afdeling en nee ze kon me niet in de avond bellen.
het kwam erop neer dat ik mijn oude hetnet abonnement kwijt ben. En dat dit niet terug kan worden gezet.
ik kan wel een basis abonnement bij ze nemen en dan ben ik abonnee t/m volgend jaar 2011
Ik weet nu even niet meer wat ik moet doen, maar ik heb hier geen zin in. dat zei ik ook tegen haar dat ik geen abonnements verandering wilde omdat ik het op dit moment zat was : al die administratieve troep waarvoor ik had besloten bij KPN te blijven, geen soesa met het van provider veranderen, geen soesa met afzeggen en dagen zonder internet zitten. Maar nu was het toch mis gegaan en was het me allemaal teveel. Ook trouwens het feit dat ze het telefoon gesprek begon met u heeft uw abonnement geannuleerd. Ze proberen mij de schuld te geven van hun fouten. of daden. willens en wetens mensen die nog bij hetnet zaten snel uit hun abonnement te gooien. Straks ben ik weer de dupe van alles, dat is sowieso al voor al de tijd die ik aan de lijn heb gehangen met een medewerker die mij steeds weer een abonnement wil aansmeren, of me door wilde verbinden met een andere afdeling.
op “mijnKPN” staat trouwens nu dat mijn abonnement een internet en interactieve TV abonnement is van 34 euro. Ben benieuwd wat ze me morgen gaat vertellen-want dat wilde ze wel doen me terug bellen maar overdag als ik op het werk zit en niet vrij kan denken- ze gaat me vast vertellen dat ik het abonnement al heb genomen en dat ik er gewoon aanvast zit.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
groeten,
Barbara
 
meulen
Nog een aanvulling op mijn verhaal hiervoor.
ik heb de hele middag naast de telefoon gezeten en zit er nog naast trouwens, maar geen telefoontje van KPN.
Het was mijn vrije middag overigens!
was er al helemaal klaar voor recordertje bij de hand, alle brieven die ze me hebben geschreven, mijn bank afschriften.
Ben nu echt het vertrouwen in mijn medemens totaal verloren.

triest triest.
 
LG1
beetje off topic maar heeft wel te maken met abb wijziging
in dit geval dan aan kpn kant door snelheids verhoging

ik heb liever dat ze het basis abb van 25 euro naar 14,95 per maand zetten en van 8mb Nu dus de nieuwe snelheid terug gaan naar 3mb.
meer als voldoende.
 
Tissot
Het lijkt wel dat de medewerkers bij KPN call center provisie ontvangen bij het realiseren van een nieuw abonnement.
Zo wenste ik een tweede digitennekaart te activeren en moest toen al mijn gegevens opbiechten. Gevolg? Een tweede abonnement!
En toen?? Bellen, bellen enz. om dat weer ongedaan te kunnen maken.
Gewijzigd door Tissot op 30 maart 2010, 17:28
 
VHT
Bij deze hoop ik met dit forum dat KPN webcare mij hierop zou kunnen antwoorden, onlangs heb ik iTV aangevraagd maar bij navraag te hebben gedaan kon ik dit achteraf helemaal niet krijgen op mijn adres tenminste ze konden niets garanderen dus alles geannuleerd en alles zou naar het oude terug worden gezet inclusief mijn contract nu is alles terug gezet behalve mijn contract datum deze staat netjes weer op een nieuw éénjarig contract terwijl oud maandelijks opzegbaar was.
Eerder dat het eerste allemaal was geannuleerd heeft ontzettend veel geld en tijd gekost voor zowel bellen, schrijven enzovoort dat ik het nu allemaal niet meer weet wat ik hier aan zou kunnen doen...
Wederom kom ik gewoon door de postcode check heen dat iTV mogelijk is op mijn adres terwijl ik ruim 4,2 km van de HVD woont en het leidingnet betreft Stap68 en snelheids verhoging blijft ook uit wat KPN beloofd in zijn brieven aan haar klanten ik kan hooguit 7 Mb behalen en echt meer niet hoe kan ik dan naar 16Mb worden gebracht ook dan is iTV gewoon mogelijk?

Beste KPN Webcare graag uw reactie tegemoetziende op dit forum.

Alvast bedankt !

Chris
Angry
Gewijzigd door VHT op 14 mei 2010, 06:19
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klachten abonnementwijziging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuwe experia box v8 klachten!! Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 24 december 2011, 12:57
Klachten over (klanten) service Helpdesk 2 11 juni 2010, 17:50
Klachten afhandeling kpn (Facturen) Algemeen 9 01 april 2009, 20:32
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:09:54
| KaPteiN10:29:43
| jan1914:15:51
| xwardox15:31:02
| MacDaddy 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10