obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Opname/afspeel probleem Motorola1960
fubar1703
Wij hebben nu 3/4 maanden interactieve tv/internet/bellen van Het Net....
Daarbij geleverd een experia box en de Motorola1960, nu sinds kort is Het net ook KPN geworden

Sinds deze week heb ik problemen met het afspelen van opgenomen programma's en films van de HDD, alles kan worden ingesteld hij neemt alles netjes op, geeft aan dat hij opneemt.
Alleen wanneer ik het wil afspelen geeft hij alleen maar zwart beeld, je ziet de tijd staan in de balk onderin je kan op play drukken en dan houd het op

weet iemand van dit probleem of weet iemand een oplossing?

tot nu toe ben ik erg tevreden over mijn pakket

groeten martinSmile
Gewijzigd door fubar1703 op 15 november 2009, 12:41
 
Hyllan
In de vroege ochtend van 10, 12 November 2009 vinden er werkzaamheden op het Interactieve TV platform plaats. Deze werkzaamheden zijn dus inmiddels geweest.
Na de werkzaamheden kunnen klanten ervaren dat zelf gemaakte opnames bij afspelen zwart beeld geven.
Dit is eenvoudig op te lossen door de TV ontvanger aan de achterkant uit te zetten en weer aan.

Na de reboot zijn de opnames weer te bekijken.

Groet,
Rob
 
fubar1703
ik zal het eens gaan proberen, super bedankt voor de snelle reactie Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opname/afspeel probleem Motorola1960', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
Advertentie