obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
office 365 mac foutmeldingen
Hein
Hi, Sinds 2013 heb ik o.a. een office 365 account via KPN. Dit heeft tot vorige week altijd gewerkt echter sinds vorige week krijg ik de melding de volgende melding op de lokale office apps;

Uw account "mijn account" staat bewerken op een mac niet toe. Neem contact met de beheerder over uw office-abonnement voor meer informatie.

Na wat gezocht te hebben op google heb ik een aantal stappen gevonden om dit potentieel op te lossen, dit zijn de stappen die ik geprobeerd heb;
1 Macbook opnieuw op te starten - hierna kreeg ik nog steeds dezelfde melding
2 lokale office apps opnieuw te installeren zowel via de office356 site als via de app store - De melding bleef aanwezig, tevens kreeg ik de melding na het inloggen;

Met uw account "mijn account" kunt u documenten weergeven, maar u kunt niet bewerken op een mac. As u wilt bewerken, gebruikt u een andere account om Microsoft 365 te activeren.

3 op de portal.office site een poging gedaan tot het aanpassen van mijn account, echter lukte dit niet omdat er een zogenaamd admin account nodig is dat ik niet had. Hier liep ik dus op stuk..

Helaas kan ik niet veel meer opties vinden om te proberen hopelijk kan hier iemand mij verder helpen!

Iets meer context
Alle subscriptions worden via maandelijks fee afgerekend en alles is betaald. Via de browser kan ik wel gebruik maken van het office 365 pakket en kan ik documenten aanpassen, echter heb ik vanwege mijn werk niet altijd een internet verbinding to mijn beschikking. Het probleem doet zich alleen voort op mijn mac book bij de locale apps. Op mijn pc thuis werkt wel alles zoals je zou verwachten. Het is nu ongeveer sinds 1 week dat ik deze problemen ervaar. Hiervoor heeft alles altijd zonder problemen gewerkt. Ik gebruik een Macbook pro uit 2015.

Nogmaals hoop ik echt dat iemand mij verder kan helpen, om nu een nieuwe laptop te kopen met een ander besturing systeem erop is op dit moment geen optie..

Groet, Hein
 
eogcnlGhost
Misschien een idee om een emulator te gebruiken en daar windows op te draaien.
Een aantal emulators die je op je mac kan draaien zijn:
Boot Camp
VMWare Fusion
Parallels Desktop
VirtualBox
Wine
CrossOver for Mac
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'office 365 mac foutmeldingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie