obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
QOS in KPN modems
Dobby
Hallo allemaal,

Ik heb op diverse plekken gezocht, maar kan het antwoord nergens iets vinden, hoewel ik wel een vermoeden heb.

Ik heb diverse modems van KPN liggen waaronder de v9, v10 en v12 en wil eigenlijk wat gaan testen met QOS instellingen.

Helaas zijn die instellingen niet te vinden in de modems, vermoedelijk verstopt door de KPN firmware.

Zijn deze settings uberhaupt mogelijk in deze modems of hoef ik niet verder te zoeken? Mijn eigen Wifi router (Ubiquiti AmpliFi) laat de instellingen niet zien omdat hij in bridge staat en 2 routers achter elkaar lijkt me nu ook niet bevordelijk voor het netwerk.
 
eogcnlGhost
Hoi Dobby, ik weet niet precies wat je van plan bent met QOS.
Maar als het een beetje op dit moet lijken, dan zou KLIK MIJ het dichtste bij in de buurt moeten komen.
Ben je er iets anders mee van plan laat het even weten en we kunne altijd zien of er voor jou idee een oplossing is.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'QOS in KPN modems', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi-netwerk op 1 miljoen KPN modems WiFi : 2 21 apr 2014
KPN-modems komen eind dit jaar in FON-netwerk KPN Nieuws : 1 01 mrt 2013
Poorten forwarden gaat niet met modems KPN KPN met eigen modem/router : 5 18 sep 2012
Waarschuwing HACK in omloop WPA 2 codes speedtouch modems Algemeen : 4 01 jun 2010
Advertentie