obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Ergenis.
RtV
Wij ergeren ons uitermate en zijn klaar met KPN en gaan opzoek naar een ander provider.
Na jaren als trouwe klant, ook mobiel zijn we het zat, verschil in het geluidsniveau (vanaf circa 2019), wat niet opgelost wordt en de laatste 1/2 jaar het beeld hapert als we eind van de avond (vanaf 24.00u waarschijnlijk updates!!) via tv en/of itv een film aan het kijken zijn. Als klap op de vuurpijl gaan ze ook nog het abonnement verhogen, dit is het toppunt. Als je reageert op de situatie overgieten ze je met stroop en ligt het aan de klant, hier staan we niet op te wachten wel op een oplossing. Als ik thuis de installatie niet in orde zou hebben zeg ik oké. Maar voor KPN wil ik mededelen dat ik op ICT wat ervaring heb en mijn thuis configuratie op orde is. Bovenstaande zal ik niet onder stoelen en banken steken maar gemotiveerd ventileren.
Alsnog met vriendelijke groet RtV
 
Egbert
"Als klap op de vuurpijl gaan ze ook nog het abonnement verhogen, dit is het toppunt"

Tja RtV, hun product duurder maken doen ze per 1 juli as. allemaal, dus met weggaan schiet je niet zoveel op denk ik. Soms een kleine hapering in het beeld herken ik wel en dit is idd. vaak laat in de avond. Storend is dat echter niet. Het komt met het terugkijken een enkele keer voor dat, ondanks een 100/100 FTTH verbinding, er even gebufferd wordt, een halve sec. hooguit, niet echt storend. Ervaar je verschil in volume moet je denk ik toch bij je eigen apparatuur zijn, ik herken dat nl. helemaal niet. Overigens zit ik nu nog bij XS4ALL, dinsdag 24 mei ga ik (gedwongen 🙁) over naar de techniek van KPN en zal observeren of er enig merkbaar verschil zal zijn tussen deze twee. -eggie-
 
Egbert

RtV schreef:

Wij ergeren ons uitermate en zijn klaar met KPN en gaan opzoek naar een ander provider.
Na jaren als trouwe klant, ook mobiel zijn we het zat, verschil in het geluidsniveau (vanaf circa 2019), wat niet opgelost wordt en de laatste 1/2 jaar het beeld hapert als we eind van de avond (vanaf 24.00u waarschijnlijk updates!!) via tv en/of itv een film aan het kijken zijn. Als klap op de vuurpijl gaan ze ook nog het abonnement verhogen, dit is het toppunt. Als je reageert op de situatie overgieten ze je met stroop en ligt het aan de klant, hier staan we niet op te wachten wel op een oplossing. Als ik thuis de installatie niet in orde zou hebben zeg ik oké. Maar voor KPN wil ik mededelen dat ik op ICT wat ervaring heb en mijn thuis configuratie op orde is. Bovenstaande zal ik niet onder stoelen en banken steken maar gemotiveerd ventileren.
Alsnog met vriendelijke groet RtV

RtV, ben erg nieuwsgierig of je al een andere provider hebt gekozen, of de overstap goed is verlopen en hoe deze bevalt. Ik doe er ook graag mijn voordeel mee.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ergenis.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie