obey-robots.txt
03 December 2016, 20:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

Traag internet sinds 2 dagen

joezer1958
Al twee dagen hebben we hier heel traag internet.
Vanmorgen steeds 0.33 Mbps.
Zojuist eventjes 3 mbps. Maar een minuut later toch weer 0.3 Mbps.

Heb de wifi-tool geprobeerd.
Heb het modem gereset.
Heeft niets geholpen.
Ik heb gehoord dat medewerkers van KPN dit ook lezen en dan de verbinding kunnen doormeten, want dit is geen doen zo...



Mvgr,
Wim
Gewijzigd door joezer1958 op 22 september 2016, 17:40
 
joezer1958
Probleem lijkt opgelost!
Nadat ik de servicetool "traag bekabeld internet" heb gebruikt is de snelheid weer normaal!
 
joezer1958
Toch weer traag na een paar minuten.

(Leuke monoloog heb ik hier :-)
 
joezer1958
weer normaal.
 
joezer1958
Weer heel erg traag.
 
eogcnlGhost
Dan doorbreek ik je monoloog wel even.
De servicetool is voor je interne netwerk, maar zoals jij het beschrijft lijkt het een extern probleem.
Doormeten kunnen ze vanaf de KPN kant, daar meten ze de decibellen en ruis op je lijn.
Die mogen op een bepaalde afstand maar aan een ?? getallen zijn, zijn ze lager dan is er ergens op de lijn een storing.
En dan komt de monteur weer in beeld en een ellenlange weg naar een oplossing.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

4852590571
 
joezer1958
Dank voor je antwoord!

Heb nu al vele uren weer een normale snelheid en hoop dat het zo blijft.
 
eogcnlGhost
We hebben hier pasgeleden ook iets mee gemaakt dat het aan de voeding kon liggen, die persoon had een defecte voeding die de snelheid van de Experiabox beinvloede.
Misschien het kijken waard.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

4852590571
 
joezer1958
Bedankt voor de tip.
Ik zal het bekijken.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Traag internet sinds 2 dagen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Internet steeds traag KPN Internet Storing 3 15 juli 2016, 12:03
Internet valt weg. KPN Glasvezel diensten 2 15 februari 2016, 20:56
Wake on Lan via Internet (Wake on Wan) ZTE220N + TP WR1043 (DD-WRT) Eigen netwerk 1 12 februari 2016, 13:31
De lijn wordt vrij gemaakt en weg is internet! Helpdesk 2 13 januari 2016, 12:57
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:28:10
| KaPteiN03:37:35
| kvdb4506:47:42
| MrIggy06:54:57
| Anne4908:17:19
| xwardox09:06:04
| HenkN12:41:14
| Wim270547 1 dag
| glim 1 dag
| bart jonk 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10