obey-robots.txt
09 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken

Internetplusbellen + interactieve tv

blondesan
Ik heb het volgende probleem.

Na verloop van tijd valt de verbinding van de telefoon, het internet en interactieve tv weg. Na de experiabox en de interactieve tv tuner op de gebruikelijke wijze uitgezet te hebben en na een half uurtje wachten start ik de experiabox weer op totdat alle lampjes die horen te branden branden.
Daarna start ik de interactieve tv tuner op die aangesloten is op poort 3 van de experiabox en alles werkt dan weer.
Maar na ongeveer 10 a 15 minuten vallen de internet- telefoon- en de interactieve tv verbinding weg maar blijft de draadloze verbinding tussen de experiabox en de pc wel werkend.
Ook heb ik de 6 meter kabel die van het ISRA punt naar de Siemens SX551 experiabox vervangen door een cat5 kabel van 1,5 meter.
Er is ook afgelopen maandag een monteur langs geweest die ook metingen heeft verricht en die vertelde dat alles in orde was.
Hij heeft de experiabox niet vervangen.
Dit hele probleem is begonnen nadat de firmware op de experiabox een poosje terug door kpn is aangepast.
Mij wordt verteld dat ik moet gaan downgraden om toch gebruik te kunnen blijven maken van interactive tv maar ik heb liever een snelle verbinding en interactieve tv samen.
Het probleem ligt tussen mij en de centrale in en omdat KPN niet de moeite wil nemen om nu al de slechte kabels te vervangen omdat ze over een poosje overal glasvezelkabels willen aanleggen zijn sommige klanten zoals ik daar nu de dupe van.

Misschien is het daarom verstandig om voordat het interactieve tv pakket aangeboden kan worden dat er een snelheidstest op voorhand uitgevoerd gaat worden zodat andere klanten niet met hetzelfde probleem te maken krijgen en Kpn dus ook meer tevreden klanten houdt en dat op voorhand al uitgezocht wordt of het inderdaad ook mogelijk is om zonder te moeten downgraden het pakket te bestellen.
Ook zou het slim zijn om bij de beschikbaarheidstest informatie hierover neer te zetten.

groeten van blondesan
 
blondesan
Nadat we een nieuwe modem hebben gekregen, de oude bleek defect te zijn en de draden nagekeken zijn + het pakket gedowngrade is van 8 Mbit naar 3,5 Mbit werkt alles prima.
De lijn kon maar max 14,5 Mbit halen, 2km van centrale, waardoor het internet en tv er steeds uitvloog omdat er 16 Mbit aangeboden werd, 8 Mbit voor interactieve tv en 8 Mbit voor internet.
Nu we een abbonnement van 3,5 Mbit hebben en 8 Mbit voor interactieve tv blijven we er ruim onder.

Vriendelijke groet van Blondesan
Gewijzigd door blondesan op 20 januari 2010, 21:58
 
blondesan
Nu een update nadat KPN de snelheid weer gaat verhogen.
Onze instellingen zijn laatst door KPN veranderd waardoor we weer te veel snelheid over onze lijn krijgen.
Werken er alleen maar mensen die niet nadenken voordat ze iets doen bij KPN?
Het lijkt er in ieder geval wel op.
Sinds vanmorgen begint de lijn weer te klapperen zoals men dat noemt.
Is het misschien mogelijk dat er naar gekeken wordt en een passende oplossing verzonnen wordt.

Groet van Blondesan
 
EddieV
Hoe is het nu gesteld met de snelheid? Wil binnenkort digitale televisie gaan bestellen maar ik ben nog wel een beetje huiverig voor een slechte verbinding. Volgens de test moet ik het wel halen, en 't is nu met korting te krijgenSmile
http://www.kpn.co...kweken.htm
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetplusbellen + interactieve tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
suse en interactieve tv Algemeen 2 04 november 2016, 00:09
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten 7 13 maart 2016, 23:38
Geen signaal meer interactieve TV Frequently Asked Questions 4 15 juli 2015, 18:02
Interactieve tv aansluiten beamer Algemeen 4 29 november 2014, 23:28
KPN Interactieve TV Ontvanger resetten KPN Handleidingen 1 25 augustus 2014, 16:20
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:50:08
| KaPteiN02:02:48
| lobo40520:46:15
| glim22:29:34
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10