obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » TV-setup boxen
 Onderwerp afdrukken
geluid via de Philips home set
leekdriver
Hallo,

Sinds afgelopen woensdag ben ik aangesloten op glasvezel via KPN, nu heb ik thuis een Philips home cinema set staan model HTS5563/12.
Nu zou ik graag het geluid willen bedienen via de afstandsbediening van het interactieve tv systeem de Motorola VIP 1853.( het lange witte model)
Zelf heb ik al contact gehad met Philips, en volgens hun moet dit wel kunnen, alleen konden zij mij niet vertellen met wat voor code dit moet gebeuren, aangezien zijn niet de leverancier zijn van deze afstandbediening. Ook bij KPN konden zij mij niet verder helpen ( heb wel een hand vol code gekregen maar die zijn voor de tv, deze heb ik wel nu via de afstandbediening (Philips tv ingesteld met code 10).
Ik hoor graag van jullie, heb er zelf te weinig kennis voor in huis om zo diep te kunnen graven op internet om hier de oplossing voor te kunnen vinden, zodoende is mijn hoop op dit forum gevestigd.
Groet Jouke Brink

Hieronder het antwoord van Philips,

Geachte heer Brink,

Hartelijk dank voor uw e-mail en belangstelling in Philips producten.

Wij hebben inderdaad begrepen dat het mogelijk is om met de afstandsbediening van KPN externa apparatuur te beheren.
Echter, is deze afstandsbediening niet van Philips en kunnen wij u ook niet de eigenschappen mededelen.

Ik adviseer u om in contact te komen met KPN en navraag te doen welke eigenschappen de afstandsbediening heeft en of het mogelijk is om het volume te regelen van een Home Cinema set of dat het alleen mogelijk is om TV's te koppelen aan dit type afstandsbediening.

Hopende u hiermee enigszins voldoende te hebben geinformeerd.
Uw reactie is altijd welkom.

Met hele vriendelijke groet,


Philips Benelux
Gewijzigd door KaPteiN op 02 juni 2014, 10:30
 
edwinmerks
Ik geloof nooit dat dit gaat werken. Alleen TV gaat wel maar geen Home Cinema Set. Optie is een Harmony Touch bijvoorbeeld. Die stuurt alles aan en ben je met 1 ab klaar.

gr, Edwin
 
jeroen3
Als Philips home cinema naar dezelfde codes luistert als Philips tv's dan kan het.
Ik ben niet van kpn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geluid via de Philips home set', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
Geen Geluid op tv KPN Glasvezel diensten : 7 06 okt 2015
Geluid regeling Optical-Out TV-setup boxen : 3 17 jul 2015
Advertentie