obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
kpn knijpt online???
WiND1
Zoals ik al eerder schreef, geven die grafiekjes de maximale waarde in laboratorium omstandigheden aan. Alleen al door de overspraak in de koperkabel ga je dat niet halen. Of heb je de illusie dat alleen op je koperkabeltje zit met je ADSL signalen.
En dan praat ik nog niet eens over buurmannen die zendamateurs zijn of magnatronovens repareren. Trafo's en electrakabels die tegen telefoonkabels aanliggen enz enz. Er zijn zoveel stroringsbronnen aanwezig.

18 MB is onmogelijk op 2000 meter, en dat verhaal over foutcorrectie en I-TV ontgaat me volledig.
 
renegade66
juist sanchez, en dat is wat ik dus niet pik, als je TOT 20mb aanbied ben je ook verplicht het maximale uit je lijn te halen, en dat is dus net wat online niet doet. dat is in mijn opzicht dus pure misleiding of oplichting. het is maar hoe je het bekijkt.

en wind1, ik kan best begrijpen dat er vanalles de lijn nog kan storen, maar dan ben je niet echt goed op de hoogte van netwerken denk ik, er is bij het intrainen echt wel rekening gehouden met dit soort situaties anders kunnen ze dit niet aanbieden. en daarbij de interfentie is minimaal en ik had toch echt wel op een afstand van 1765 meter een verlies van net geen 2mb. daarbij het is bekend bij online dat het intrainen op het modem niet de echte verliezen aangeeft, dat is iets dat kan men alleen door een lijnmeting bij een klant uit te voeren kan meten en niet aan de hand van een cijfertje wat het modem aangeeft. ik heb wel wat studie materiaal voor je hoor. ik weet heel goed wat het netwerk van kpn inhoud.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kpn knijpt online???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
ITV-online werkt niet KPN Glasvezel diensten : 4 09 mrt 2013
ITV-Online op tv met wifi+browser Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 12 jan 2013
ITV Online / IPAD Algemeen : 1 17 sep 2012
Geen ITV Online op laptop: Geen verbinding met uw thuisnetwerk! Algemeen : 1 08 jun 2012
Advertentie