obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Welke switch glasvezel?
remo
Momenteel zijn ze druk met het aanleggen van glasvezel. Naar verwachting zullen wij binnen een maand aangesloten worden.
Daarvoor hebben wij internet, TV en telefonie van KPN.

Wij hebben 5 tv's, 2 vaste PC's, 2 x een PS3, een mediaplayer, nas server en een internet TV die er op aangesloten gaan worden.

Ik ga alles bekabeld doen en wil iedere kamer voorzien van 2 UTP aansluitingen.

In de meterkast komt een een patchpanel.

Nu wil ik er een 16 poorts switch tussen zetten. Welke kan ik daarvoor het beste nemen? (maximaal 150 euro)
 
jeroen3
Aangezien iTV en Internet gescheiden moeten blijven heb je een managed switch nodig als je alles op één switch wil.
De goedkoopste die ik kan vinden is 180 euro. (HP procurve)

Het is dus beter om twéé 8 poort switches te kopen. Die zijn er namelijk al vanaf 25 euro.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke switch glasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie