obey-robots.txt
13 Juli 2014, 02:13
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 34% [412 stemmen]
34% [412 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 66% [787 stemmen]
66% [787 stemmen]

Stemmen: 1200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken

interactive tv aansluiten

bprocee
Goedendag,

ik heb kpn aangevraagd maar nu loop ik met wat vraagjes rond.
wij hebben alles in 1 standaard gekocht waarbij 2 interactive ontvangers op zitten.
ik vroeg me af aangezien 1 op mijn kamer komt te staan of het signaal via het zelfde poortje komt zodat ik gewoon een netwerk kabel vanuit mijn switch naar het apparaat toe doe.
of moet ik nog een kabel naar boven trekken.

Graag hoop ik snel op antwoord.

Alvast bedankt,
Bauke.

Henk2304
Standaard wordt er een splitter geleverd waarmee het tv-signaal naar 2 tv's geleid kan worden. Dat betekent inderdaad kabels trekken. Je kunt ook kiezen voor een draadloze verbindingsset (DVS, ook Devolo genoemd, naar het merk dat ze maakt of zo). Dan hoef je geen kabels te trekken. DVS-signalen gaan simpelweg via het stopcontact. Een DVS voor 2 tv's schijnt tegenwoordig wel € 80 te kosten.
L8r, Henk

bprocee
hartstikke bedankt voor je antwoord.
na een rekensommetje aangezien alleen het internet slecht is bij ons van ziggo hebben we nu als nog besloten om alleen internet af te nemen bij kpn en telefoon en internet bij ziggo. aangezien het het zelfde bedrag blijft ongeveer komt maar 2.50 euro op per maand maar het scheelt wel een heel gedoe dan met kabels trekken enzo.

jeroen3
Er zijn wel mogelijkheden om iTV over je bestaande thuisnetwerkkabels te laten lopen. Maar dit vereist een bovengemiddeld niveau van netwerkkennis.
Of een handige vriend.

Het is "gemakkelijker", en betrouwbaarder (en goedkoper) om wat extra kabels te leggen.

Overigens werd er hier standaard geen splitter (Switch) mee geleverd want de EB H220N detecteert of er een iTV netwerk of een gewoon netwerk aan zit.

Henk2304
OK, dat wist ik niet; ik heb nog VDSL met Thomson 789vn en daarbij is er alleen TV op poort 3 zodat je een splitter of DVS (set van 3) nodig hebt. dat laatste heb ik.
L8r, Henk

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactive tv aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ip telefoon aansluiten (hardware) avaya 5410 Eigen telefoon netwerk 3 04 november 2013, 15:46
Aansluiten JVC Stereo Set aan KPN ontvanger Algemeen 4 12 augustus 2013, 15:44
aansluiten Video rec.via digitenne of interactieve TV naar Samsung tv Wat ontbreekt er op dit forum? 1 08 juli 2013, 00:27
interactieve tv via HDMI aansluiten op Philips LCD tv lukt niet Algemeen 8 25 juni 2013, 10:32
LG NAS aansluiten op Arcadyan WiFi 4 23 juni 2013, 22:49
Goedenacht bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Kidpopulair14:02:56
glasblazer15:47:08
KaPteiN16:04:34
Jan6516:06:56
rienvandermeer 1 dag
Pinokkio 1 dag
eogcnlGhost 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogt zijn om een bericht te plaatsen.

12 juli 2014, 12:09
wifi probleem .. heb een benedenwoning, en kan alleen goed gebruik maken van mijn verbinding als ik in de buurt zit van de modem. als ik er max 3m vandaan zit zonder betonnen muren ertussen is mijn v

07 april 2014, 16:16
Welke modems/routers zijn er beschikbaar bij KPN voor Glas? Zou graag een overzicht hebben van de verschillende types en hun technisch-specific
aties, betrouwbaarheid en/of storingsgevoelighe
id.

07 april 2014, 15:23
Ik heb de dongel Dongel ZTE MF190 geïnstalleerd op mijn nieuwe laptop, maar hij verbind niet!! Ook na downloaden van de software, nog steeds géén verbinding! Wie weet er een oplossing voor dit probl

11 januari 2014, 12:46
Ook wij zitten op 2,7 km van de centrale. Betaal voor 40Mb en als ik geluk heb dan krijg ik 12 Mb binnen. Dus vraag ik me af of het overstappen naar een all-in pakket wel zinvol is. ZIGGO ???

08 januari 2014, 16:28
Experiabox V8 voor glasvezel met een HP wireless printer werkt niet. Inmiddewsl met een Ethenet kabel aan de router gezet en werkt wel. Wanneer komt er nieuwe SW voor deze Experiabox zodat ik weer gew