obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
koppeling met Bose systeem
kpntrut
Hallo allemaal,
sinds gisteren heb ik interactieve tv. Werkt prima behoudens de radio. Ik heb een Bose systeem dat ik volgens het boekje het aangesloten met een toshlinkkabel. Op alle fora en uitleggen van KPN zie ik dat ik de tv kan uitzetten als ik via de home-videoset (dus mijn Bose) naar de radio luister. Als ik de tv uitzet dan heb ik nog ongeveer 5 minuten een radiozender en daarna valt hij uit. Het maakt hierbij geen verschil of ik de tv uitzet met de tv afstandbediening of de geprogrammeerde KPNafstandbediening. Wat gaat er fout? De helpdesk kan mij niet helpen omdat zij deze testomgeving niet hebben. Nou ben ik natuurlijk de enige in Nederland met een Bosesysteem....maar misschien dat een andere ziel met gekoppeld Bosesysteem mij kan helpen. Alvast bedankt.
 
highflow
hmm ik heb beide niet kpn tv en een Bose installatie maar je verhaal doet me denken aan iets van standby / poweroff timer van de tv die veroorzaakt dat via de Toslink signaal de radio uitvalt .

Of mischien doet tie dat omdat t dan ook wel bedtijd is na TV tijd en nog 5 minuten radio hahaha

nee gekheid weet t verder ook niet lijkt een vrij onbekende bug gewoon.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'koppeling met Bose systeem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Radio via bose set Frequently Asked Questions : 2 15 nov 2015
RC code Motorola VIP1960 voor Bose CineMate GS serie 2 Algemeen : 1 26 jun 2011
Advertentie