obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid VDSL2 laag
TaKo
Sinds donderdag 15-3 zit ik op VDSL2 (abo van 40 Mb/s down 4 Mb/s up). Voorheen had ik ADSL2.
De snelheid valt tegen. De dl snelheid is zelfs iets lager geworden. De ul snelheid daarentegen is verdubbeld. Er is uiteraard niets verandert aan mijn opstelling en de kabellengte tussen modem en isra is nog geen 1m.

Gisteren heb ik de modem 2x gereboot. Ik dacht dat het daar aan zou liggen. De ZTE H220N modem heb ik trouwens een week terug al aangesloten.

Nu las ik dat er ook een DLM wordt toegepast en dat ik van de modem af moet blijven.

Is de DLM gisteren ingegaan en hoe lang gaat dit duren?

Waarom is de uploadsnelheid wel aangepast en de download niet?


Link Status Connected

Showtime Start 0 days: 11 hrs: 49 min: 7 sec

Modulation Type VDSL2

Actual Rate (Up/Down) 2434/14942 kbps

Attainable Rate (Up/Down) 2636/16252 kbps

Noise Margin (Up/Down) 6.7/6.3 dB

Line Attenuation (Up/Down) 55.5/31 dB

Output Power (Up/Down) 12.6/18.6 dBm

Data Path (Up/Down) Interleaved/Interleaved

Interleaving Delay (Up/Down) 78/158 ms

INP (Up/Down) 2/4 symbols

FEC (Up/Down) 0/2489

CRC (Up/Down) 0/0

TPS_TC G.993.2_Annex_K_PTM

Profile 8b
Gewijzigd door TaKo op 16 maart 2012, 05:06
 
highflow
hou t maar effe in de gaten het kan zijn dat t wat dagen duurt voor de uiteindelijke instelling.
Hoewel je upload zeer netjes is
hier is die maar 1,5 mbit en download 18mbit maar haal 2080k/sec als een stabiel maximum.
maar toch ook wel tevreden de lijn is heel stabiel en geen problemen en zit net tegen t landelijk gemiddelde aan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid VDSL2 laag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie