obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
vERBINDING MET THUISWERK MAKEN
rood_kapje
Sinds gisteren is bij mij glasvezel aangesloten door de KPN, waarbij mijn complimenten voor de monteur. Erg vriendelijk en netjes, heeft zelfs mn plinten weer teruggezet. Maar nu wil ik tv op mijn pc kijken en krijg steeds te zien U heeft geen verbinding met het thuiswerk Hoe doe ik dat?Frown
 
Henk2304
Ik meen ergens op dit forum gelezen te hebben dat dat wel een paar dagen kan duren, voordat KPN je abo zo heeft ingesteld dat Online TV goed werkt. Dus misschien nog een paar dagen geduld.
L8r, Henk
 
rood_kapje
Bedankt Henk, het klopt 5 dagen. Dus voor niks gezocht Angry

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 25 2012 20:08:53:
Het zijn 15 dagen geworden, vandaag itvonline joepie en morgen 100 mb, het vervelende is alleen als ik tvonline gebruikt heb loopt mn pc vast en moet ik opnieuw opstarten. Iemand een idee of ik misschien iets in moet stellen of juist uitschakelen?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 26 2012 19:19:28:
Nou ik ben er uit, als ik uitlog met itvonline zijn er geen problemen, dit voor wie hier ook last van heeft Wink
Gewijzigd door rood_kapje op 26 januari 2012, 19:19
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vERBINDING MET THUISWERK MAKEN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Advertentie