obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
interactieve tv+internet
djaco
halllo,

ik heb sindskort mijn internet naar 20mb laten versnellen en interactieve tv er bij genomen.
maar nu komt het probleem.
vanaf mijn experia box loopt een kabel naar boven die naar mijn xbox360 gaat, nu met interactieve tv er bij is daar een ontvanger bij gekomen. mij is verteld om die kabel die naar boven loopt te splitten met een klein dingetje met 1 poort in en 2 poorten uit, maar nu kan ik wel tv kijken, maar zodra ik de interactieve tv uit zet en wil xboxen kan hij geen verbinding met het internet maken.
nu heb ik beneden ook een kabel vanuit de modem en de kpn switch naar z'n klein dingetje(splitter?) gestuurd en die lange kabel die naar boven gaat in de ene poort gedaan. maar nog werkt het niet..
iemand tips?

groetjes Djaco
 
TutsandTips
Interactieve TV komt uit poort 3 van je experiabox.
Je Xbox mag daar niet op aangesloten zitten maar moet een eigen kabel hebben naar poort 1,2 of 4.
www.tutsandtips.com
 
Rattenplan
http://www.allekabels.nl/Stekker-Doos...ITTER.htmldeze zou de truuk kunnen doen. Dit stukje techniek zorgt ervoor dat je bestaande ethernet kabel in twee setjes van 4 draden wordt gesplitst. Je kan de huidige ethernetkabel laten zitten maar je moet bij het begin en het eind twee koppelstukjes gebruiken:
http://www.allekabels.nl/Stekker-Doos...LSTUK.htmlBeter en mooier is het als je gewoon een 2e ethernetkabel erbij trekt bij de reeds bestaande.

Stappenplan:

  • ga vanuit de modem poort 1 2 of 4 met een klein ethernet kabeltje naar de linker ingang van de splitter.
  • Maak uit poort 3 vanuit de modem een connectie met rechteruitgang van de splitter.
  • Verbindingsblokje bevestigen aan de splitter (kan maar op één manier).
  • Druk aan de andere kant van de bestaande ethernetkabel een verbindingsblokje.
  • Druk de splitter aan het reeds bevestige verbindingsblokje.
  • Ga vanaf de linker ingang van de splitter naar de xbox
  • Ga vanaf de rechter ingang vanaf de splitter naar de interactieve tv.


Let op: pas op met het aansluiten, een ethernet poort is zo kapot...
Gewijzigd door Rattenplan op 04 december 2011, 13:49
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve tv+internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie