obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
opnames verdwenen na overstap naar glasvezel
BartV
Vandaag ben ik overgestapt naar IPTV over glasvezel.

Ik gebruikte eerder IPTV over VDSL en nam programma's op met de decoder, een Motorola VIP 1963.
Na de overstap op glas zie ik dat de opnames die ik heb gemaakt terwijl ik op VDSL was aangesloten, zijn verdwenen.
Dat is raar, want ze staan op de HD die in de decoder zit. Ik weet dat je over glasvezel opnames 'in de cloud' maakt, maar daarmee verdwijnen de 'lokale' opnames toch niet?

Iemand last van briljante ideeen? Ik hoor ze graag want er zijn wel wat dingen die ik nog wil zien (en wil veiligstellen)!
Zijn daar mogelijkheden voor?

Alvast bedankt!
 
Rattenplan
Als ik het goed begrijp, zijn de opnames volgens jou opgenomen op de decoder. Bij mijn weten werkt de decoder niet met de Interne HD om op te nemen als je op VDSL aangesloten bent, maar gebeurd dit online. en zijn, zoals je zelf al zei de de opnames waarschijnlijk dus gewoon weg / niet meer bereikbaar. Ik had vroeger glasvezel en de opnames daarvan op eveneens een motorola 1963 ,werden op HD opgeslagen. dus niet online!. Het kan intussen al veranderd zijn natuurlijk...
 
Henk2304
Sinds ik het Opnemen-pakket heb worden opnames centraal bij KPN opgeslagen. Oude opnames op de 1963 blijven bij mij echter gewoon toegankelijk (maar natuurlijk wel alleen op de ontvanger waarop ze destijds zijn opgenomen). Online opnames zijn op mijn beide ontvangers beschikbaar.
Iemand uit mijn familie (met KPN glasvezel) kon er niet mee leven dat de functie herhaald opnemen niet beschikbaar is via het Opnemen pakket (en - volgens de Klantenservice waarmee ze heeft overlegd - wellicht ook niet komt). Daarom heeft ze het abo op het Opnemen-pakket stop gezet en neemt ze nu weer gewoon op de ontvanger zelf op.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnames verdwenen na overstap naar glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
Advertentie