obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Herhaalde opnames
Henk2304
De afgelopen week is onze 1963 twee keer op twee verschillende nachten gereset. Ik zie dat omdat de zender bij inschakelen dan op 1 staat terwijl ik hem 's-avonds altijd op 701 (of een andere 7xx HDTV-zender uitzet). Ook zie ik her en der wat verschillen in menu's (opnemen van HDTV nu wel mogelijk, HD logo in de Gids bij HDTV zenders, naast Geabonneerd profiel nu ook Alle Zenders). Maar waar ik echt op zit te wachten, n.l. de mogelijkheid van dagelijkse, wekelijkse enz. opnames, dat zie ik nog niet. Toch is er op de pagina waarop je een opname instelt wel iets veranderd: aan de rechterkant (waar je tijd vooraf en tijd na afloop e.d.) kunt instellen is de boel een regel naar onderen verschoven.
Kan iemand al herhaalde opnames instellen? Zo ja, dan moet ik blijkbaar toch eens met de klantenservice gaan bellen?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 19 2011 21:20:52:
Gisteren met de klantenservice gebeld. Werd keurig te woord gestaan door iemand die wel kon zien dat mijn ontvanger de nieuwe firmware heeft. Waarom herhaald opnemen dan niet kon wist ze niet maar er zou mij iemand met meer specifieke kennis binnen een uur terugbellen. Dat is ook netjes gebeurd maar toen kon ik niet opnemen en hebben ze een voicemail ingesproken dat ze later die dag nog eens zouden bellen. Ook dat is netjes gebeurd maar het was beter dat ik bij mijn TV en ontvanger was, dus afgesproken dat ze 's-avonds na 19.00 uur nog eens zouden bellen.
Vóór 19.15 uur had ik al een vriendelijke KPN-medewerker aan de lijn die mij uitlegde dat inderdaad herhaalde opnames via de Gids-knop nog niet mogelijk zijn, maar dat het wel kan via Menu > Opnames > Tijdopname en inderdaad: dat werkt! Mooi.
Of ik nog belangstelling had voor een half jaar gratis het Pluspakket. Nou hoef ik niet zo nodig het Pluspakket maar als het toch gratis is .... Werd direct geregeld en ik had meteen de bschikking over een heleboel extra zenders. Nou niet vergeten dat over een half jaar weer uit te zettenWink

Al met al een hele positieve ervaring met de klantenservice en dat mag ook wel eens gezegd worden na al die ontevreden reacties die ik op dit forum ook vaak zie. Het kan dus wel.
Gewijzigd door Henk2304 op 19 juli 2011, 21:20
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Herhaalde opnames', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen geluid via soundbar - alleen met opnames TV-setup boxen : 8 27 jan 2015
Opnames iTV van VDSL naar glasvezel KPN Glasvezel diensten : 2 02 nov 2014
eigen opnames Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 6 02 jan 2014
tijdbalk blijft staan bij afspelen opnames Algemeen : 1 04 nov 2013
opnames niet te zien op beiden kastjes KPN Glasvezel diensten : 2 14 jan 2013
Advertentie