obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Digitenne slechte ontvangst
erwin99
Ik heb interactieve tv in de woonkamer en Digitenne in de slaapkamer (op 1 verdieping)
Interactieve tv doet het goed, maar in de slaapkamer waar het digitenne kastje + ontvanger staat is het beeld erg slecht!
Het beeld blokt en staat stil, heb geprobeerd de ontvanger dichterbij de kpn experia box te zetten, maar werkt niet.
In het begin was hij goed.
Hoe krijg ik een betere ontvangst via digitenne?
groetjes
 
Giant2000
Ontvangst van Digitenne gaat niet via de Experiabox maar door de lucht, extern, via de tv torens. Je moet de antenne dus op één van die masten richten.
Hier een overzicht: http://radio-tv-nederland.nl/dvbt/digitenne-kpntv.html
 
Henk2304
Ik heb bij de KPN-winkerl een buitenbevestigingssteun voor de antenne gehaald (kost ongeveer € 8, incl.10 m kabel) en daarmee de antenne buiten opgehangen. Had een redelijk beeld (met de antenne binnen) heb nu een goed tot zeer goed beeld.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne slechte ontvangst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
Slechte verbinding + vreemd spectrum KPN Internet Storing : 9 11 aug 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Advertentie