obey-robots.txt
09 December 2016, 08:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Motorola 1963 defect HELP!!!!

Watikjebrom
Sinds een paar weken neemt mijn Motorola 1963 (pas 2 maanden oud) niet meer op. Enige oplossing is een formattering te doen en dan doet 'ie het weer een paar dagen. Ik heb dit gemeld bij KPN en ze bieden aan het apparaat te ruilen. Prima service .... denk je!!!

Totdat de postbode met een pakketje aan de deur staat. Snel uitpakken om te kijken wat er in zit ..... een Motorola 1960, die accepteer ik dus niet. Een ouder apparaat als die ik had. Direct gebeld met de Helpdesk en wat blijkt: ze kunnen alleen maar 1960's uitleveren bij storingen. kennelijk kunnen ze niet aangeven dat de klant een 1963 heeft en een 1963 terugwil !!! Waanzin, want als ik nieuwe klant wordt kunnen ze het blijkbaar wél zo sturen dat ik de 1963 krijg.

Dit gedoe duurt nu al meer als een maand en ondanks mijn vele pogingen heb ik nog steeds een defecte 1963 thuis staan en blijven ze maar een 1960 aanbieden.

Mijn vragen:
- moet ik dit pikken, want de 1963 is mooier, kleiner én stiller ????
- wie, wat, waar moet i bellen om het geregeld te krijgen

Vanavond staat er weer een koerier voor de deur omdat een vriendelijke helpdeskmedewerker me gisteren aanbood het weer te proberen ("maar ik kan niet garanderen dat er een 1963 wordt gestuurd"Wink

Ik wordt er radeloss van, heb nu al spijt dat ik naar KPN ben overgestapt. Wat een service, en die Helpdesk is helemaal ruk, heb al wel 50 keer mijn verhaal moeten doen
 
Wandelaar
>moet ik dit pikken, want de 1963 is mooier, kleiner én stiller ????

en sneller en aanzienlijk minder stroomverbruik en een twee keer zo grote harddisk enz. ik zou dit zeker niet accepteren, je gaat er met een 1960 gigantisch op achteruit alleen al de traagheid en het hogere stroom verbruik van een 1960 zijn al goede redenen om deze te weigeren, voor mij was de Motorola 1960 mede de reden om over te stappen naar Ziggo.
Met vriendelijke groet,
Frans

"Fair's fair, let Radio Caroline on the air!"
http://www.radiocaroline.co.uk/
 
Watikjebrom
Even tijd voor een update:

Na heel lang (en dan bedoel ik ook echt heeeeel lang) bellen met KPN is het me dan toch gelukt. Ik heb een 1963 ontvangen. Niet via de reguliere swapservice, want daar kunnen ze kennelijk echt niet beinvloeden welk apparaat er gestuurd wordt, maar na diverse helpdeskmedewerkers murw gelpraat te hebben uiteindelijk bij een mevrouw terecht gekomen die écht haar best gedaan heeft me te helpen. Grote hulde voor deze mevrouw, KPN is het eigenlijk niet waard dat zij daar werkt! Ik zou zelfs graag haar naam noemen, maar dat lijkt me gelet op de privcay niet correct Smile
 
Jillie
Ik heb in januari dit jaar ook problemen gehad met mijn decoder. Ik had de 1960. Ik belde de kpn op en de medewerker die ik sprak kon mij meteen vertellendat ik een nieuw type kreeg. (de 1963)

De 1960 zou vervangen worden door de 1963 omdat die veel beter zou zijn. ( wat ook zeker waar is) de medewerker zei ook dat de 1960 niet meer geleverd zou worden aan nieuwe klanten en dat er in februari een omruil actie zou zijn.

Ik ben zeer tevreden over de 1963. Alleen vind ik het jammer dat ik nog een kabel door mijn huis heb moeten trekken terwijl nieuwe klanten nu een gratis verbindingset krijgen over het elektriciteitsnet. Zouden ze voor bestaande klanten ook wel mogen doen. Kan eindelijk mijn kabel de deur uit.
 
Giant2000
De 1960 wordt niet meer aangekocht door KPN, dus over een tijdje is de 1963 alleen nog maar leverbaar, waarmee dit probeem is opgelost. Neemt niet weg dat het wel raar is dat je oud model krijgt opgestuurd ter vervanging van een nieuwe. Dat kan niet. Dat mag ook niet.
 
stoef
ik heb ook de 1960, en deze bevalt me echt niet.

naar diverse contacten met kpn, ook omdat ik een grotere storing heb, werd mij donderdag een nieuwe itv tuner toegezegd, de 1963.
stond gisteren de koerier aan de deur met een 1960.
niet aangenomen dus, ik zou een 1963 krijgen.
kpn gebeld en kreeg de volgende reactie.
als je een probleem hebt met je itv tuner en je krijgt een nieuwe geeft het systeem aan welke je hebt, en dan krijg je ook dezelfde weer toegestuurd, voor mij dus een 1960.
zij kunnen niet aangeven welke er wordt verstuurd.

ik baal echt.
 
etienne
Het bovenstaande heb ik ook allemaal meegemaakt:
Eerst kapotte 1963, bellen, volgende dag de postbode met een 1960,
deze geweigerd, weer bellen, ondanks belofte de volgende dag NIETS gekregen,
weer bellen, de volgende dag..............................HOERAAAAAAAAAAA een 1963!!
KPN kan het dus wel, je moet alleen een aantal keren de klantenservice bellen en
flink gaan zeuren, want de ene medewerker doet niets voor je, terwijl de andere alle moeite doet.
Ik had Leo van der Poel uit Groningen aan de lijn. Prima kerel, vraag naar hem.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Motorola 1963 defect HELP!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk 1 22 mei 2016, 08:31
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen 2 18 januari 2015, 20:31
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware 3 23 december 2014, 12:03
motorola vip1960 Hardware instellingen 1 04 november 2014, 22:11
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 4 14 oktober 2014, 22:20
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:36:56
| eogcnlGhost05:54:49
| lobo40514:55:31
| glim16:38:50
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10