obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
IR-oog op VIP1910-9
whjg
Ik wil de VIP in een kast plaatsen en met een Infra-rood verlenger (zoals deze http://www.marmitek.com/nl/product-details/audio-video-at-home/overal-bedienen/bedienen-van-av-apparaten-die-uit-het-zicht-staan/ir-control8.php ) hem gewoon kunnen bedienen.
Kan iemand mij aangeven waar het Infra-rood oog op de VIP1910-9 zit, zodat ik daar de "zender" op kan plakken?
Ik heb KPN gebeld, die snapt niet waar ik het over heb en verwijst naar Motorola.
Motorola zegt dat ik moet bellen, (031 625 1707) maar op de vraag in welk land dat telefoonnummer is, krijg ik geen antwoord.
 
Moses 35i
Lijkt mij een normaal 10 cijferig Nederlands nummer
 
whjg
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb gezocht op 031 als netnummer en die bestaat niet. 0316 wel, en inderdaad in Didam (0316 6251700) is Motorola B.V. gevestigd. Ik ga ze morgen bellen.

13-01-2011:
Ik heb ze dus gebeld. Diverse keren doorverbonden, kwam een keer uit in Engeland en later in Belgiƫ, maar niemand kan mij verder helpen. In geval van Belgiƫ wil men mij niet helpen. KPN moet mij verder helpen. terug bij af dus.
Gewijzigd door whjg op 13 januari 2011, 15:57
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IR-oog op VIP1910-9', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Motorola VIP1910-9 Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 02 feb 2014
Advertentie