obey-robots.txt
09 December 2016, 12:28
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

onbeperkt bellen verhoogd

wfmdelepper
Zo zonder reden, zonder (voor)aankondiging: je onbeperkte abonnement van € 10,-. per maand verhogen naar € 12,50 per maand. ( Bellen als deel van het InternetPlusBellen abonnement).Waar heb ik dat aan te danken?? Omdat ik trouw klant ben? (heb nooit anders dan KPN gehad en ben nu 66 jaar). Omdat ik te netjes en te beleefd ben? Niet lang meer want als het contract afloopt denk ik toch serieus aan een andere provider! Ik wilde ook inter-actieve TV aanschaffen van KPN maar nu absoluut niet meer! Aan dit alles zal Scheepbouwer geen boodschap hebben; immers: voor mij 1000 andere naive idioten.
Je wilt "ze" een mailtje sturen maar zelfs dát lukt niet eens. Steeds kom je terug bij die ellendige FAQ's en moet je LANGS KIM. Wat een uitvinding.
Als je belt zijn ze wel aardig maar hebben geen antwoord voor je, want dat "staat niet in de computer". Zielig rommeltje.
Misschien hoort dit hier helemaal niet thuis, maar dan ben ik toch een beetje m'n frustraties en irritaties kwijt.
Gewijzigd door wfmdelepper op 03 december 2010, 15:49

Knolselderij
Er is zeker geen prijswijziging doorgevoerd! Kijk eens grondig je facturen na! Hoelang heb je IPB? Het is bekend dat een tijdje geleden de tarieven voor onbeperkt bellen zijn verlaagd naar €10. Echter blijven oude klanten het zelfde tarief betalen.

wfmdelepper
Beste Knol,
Hartelijk bedankt voor je antwoord op de verhoging van IPB, onbeperkt bellen.
Ik zit al vier jaar bij IPB en had voorheen ook internet van KPN.
Ik had gebeld naar de helpdesk en men vertelde, (bij verlenging van mijn 'oude' contract in Juni 2010) "..dat de tarieven helaas verhoogd waren...".
Ik weiger, uit principe, om weer een uur of meer aan de BETAALDE telefoon te zitten om het 0900nr. te bellen. Als men klanten wil verliezen moet 'men', in dit geval KPN, op deze manier doorgaan!
Ik kan niet eens fatsoenlijk via e-mail in contact komen met ze. Het is een...zooi!

Toch: bedankt voor je inbreng. Enne...jij die zo dicht bij het vuur zit: kan jij niks voor me doen? (een stukje duidelijkheid is me heel wat waard!)
Wil

SirPeter
10E blijft 10E, er is niets veranderd bij onbeperkt bellen. Die 2,50 waar u het over heeft kan misschien het extra nummer zijn als u er 2 heeft. Maar 10E blijft 10E

wfmdelepper
Als laatste redmiddel tóch maar weer de helpdesk gebeld. Het viel mee: maar vier of vijf minuten gewacht. En "ja mijnheer De Lepper, er is iets verkeerds gegaan. Ik kan u niet het teveel betaalde bedrag terug (laten) storten, maar vanaf nu, 6 dec. 2010, betaald u weer € 10,- permaand zoals voorheen".

Voor mij is de discussie daarmee gesloten; wél blijf ik er een nare bijsmaak van over houden!
Gewijzigd door wfmdelepper op 06 december 2010, 17:36

Knolselderij
Je hebt vast een abbo gehad, met de eerste 3 of 6 maanden 10€korting, die €2,50 moet gewoon worden opgeteld bij die €10, dan wordt het 12,50. De hantering van KPN is wel wat vreemd. Maar gelukkig is het nu opgelost! Draadje gaat op slot!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onbeperkt bellen verhoogd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
KPN verhoogt prijzen pakketten en vast bellen fors KPN Nieuws 3 22 mei 2016, 08:38
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet Frequently Asked Questions 2 25 december 2014, 13:27
extra bellen Eigen telefoon netwerk 5 08 september 2014, 23:10
bellen dmv de pc Eigen telefoon netwerk 2 04 juni 2013, 22:48
Homevox 1-5 met Internet+ bellen Hardware instellingen 2 29 januari 2013, 22:55
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:50:34
| KaPteiN05:18:41
| lobo40518:37:16
| glim20:20:35
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10