obey-robots.txt
09 December 2016, 08:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

opzeggen internet KPN(voorheen planet internet)

gateman
Help! Ik kom er even niet meer uit. Ben al bijna 15 jaar klant van Planet internet nu KPN. Altijd tevreden geweest, maar nu kom ik er even niet meer uit. Omdat we binnenkort glasvezel krijgen heb ik besloten mijn ADSL comfort aanlsuiting bij de KPN op te zeggen. Dit heb ik op 12 November gedaan en tot nu niks gehoord. Gisteren ook nog een mail gestuurd en vandaag nog maar eens gebeld. Volgens de medewerker "lijkt" het zo te zijn dat het inderdaad is opgezegd. En dat ik maar rustig (?) moet blijven wachten op de brief. Ik belde om 12.00 uur en om 14.00 uur kreeg ik deze mail:

Naar aanleiding van uw vraag over het opheffen van uw ADSL-aansluiting kunnen wij u als volgt informeren:

Na controle van uw gegevens in onze systemen is gebleken dat u momenteel met klantnummer 208864 de beschikking heeft over een ADSL Comfort-abonnement. De huidige einddatum van het contract is 12 januari 2009. Er geldt een contractduur van iin jaar met een opzegtermijn van iin maand. Uw abonnement wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. Op dit moment is er nog geen opheffing van uw ADSL-aansluiting bekend.Wanneer u uw Internet van KPN-abonnement wilt opzeggen, dan verzoeken wij u hiervoor contact op te nemen met de telefonische ingang van onze Klantenservice via onderstaand telefoonnummer. Deze afdeling kan direct reageren op eventuele vervolgvragen over uw opzegging.

U kunt de telefonische ingang van onze Klantenservice bereiken via 0900-0244 (EUR 0,01 per minuut, zeven dagen per week van 08.00 tot 22.00 uur geopend).

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Jorgen van Gennip
KPN


Ik had op veel forums gelezen dat er van alles mis gaat bij het opzeggen en het lijkt er op dat ik het volgende slachtoffer word. Het is ook raar dat je alleen telefonisch kunt opzeggen en niet schriftelijk, want zo heb je nooit bewijs in handen dat je daadwerkelijk hebt opgezegd. Wie o wie kan me helpen........

alvast bedankt
 
KaPteiN
Neem het telefoongesprek op! B.v. via vaste aansluiting bellen en de memorecorder van je mobiele telefoon gebruiken. Even je mobieltje en de hoorn samen vasthouden voor de beste opname kwaliteit.

Werkt prima!

Vertel wel even achteraf dat het gesprek is opgenomen.

Netter is om het vooraf te melden, maar dan willen ze misschien niet eens met je praten. (overigens heb ik geen aanwijzing dat dat zo is)
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
gateman
zat zelf daar ook al aan te denken...........maar moet het echt zo ver komen? Het lijkt dan bijna wel op CSI Wink Het kan toch niet zo zijn dat er een fatsoenlijker manier is? En hoe kan het zijn dat een bedrijf zoals KPN zo met zijn klanten omgaat.
 
KaPteiN
Wordt je telefoonrekening op nummer gespecificeerd? In dat geval kun je aantonen dan je de HD hebt gebeld. Het zegt echter nog niets over de inhoud.

Edit: Ik heb een adres gevonden, kan alleen niet garanderen dat het goed gaat.

KPN Klantenservice
t.a.v. Afdeling Ledenadministratie
Postbus 13500
9700 EG Groningen
Gewijzigd door KaPteiN op 23 november 2008, 00:09
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
gateman
Hee bedank....

Ga daar maar in ieder geval een aangetekende brief naar versturen........alhoewel werkt dat wel met een postbusnummer? Maar meer kwaad dan de kosten voor zo'n brief doet het in ieder geval niet, Zit stiekum nog steeds te wachten op het bevrijdende antwoord,,,,,

KaPteiN schreef:
Wordt je telefoonrekening op nummer gespecificeerd? In dat geval kun je aantonen dan je de HD hebt gebeld. Het zegt echter nog niets over de inhoud.

Edit: Ik heb een adres gevonden, kan alleen niet garanderen dat het goed gaat.

KPN Klantenservice
t.a.v. Afdeling Ledenadministratie
Postbus 13500
9700 EG Groningen
 
KaPteiN
Je zou nog even kunnen wachten of er een reactie komt.

Verder heb ik de indruk dat KPN zich meer zorgen maakt om haar imago op forums van tv programma's als Tros Radar en Vara's Kassa omdat daar consumenten tv programma's aan gekoppeld zijn.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
KaPteiN
Via deze link nog verschillende adressen gevonden.

http://forum.tros...hp?t=62951
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opzeggen internet KPN(voorheen planet internet)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Internet steeds traag KPN Internet Storing 3 15 juli 2016, 12:03
Internet valt weg. KPN Glasvezel diensten 2 15 februari 2016, 20:56
Wake on Lan via Internet (Wake on Wan) ZTE220N + TP WR1043 (DD-WRT) Eigen netwerk 1 12 februari 2016, 13:31
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:36:52
| eogcnlGhost05:54:45
| lobo40514:55:27
| glim16:38:46
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10