obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Opnames op usb (of Harddisk) zetten
dejong
Hallo,

Is er de mogelijkheid om opnames, die ik op de Motorola 1960 heb opgenomen, op een usb-stick of HD te zetten?
Of kan ik zelfs mijn pc op de box aansluiten?
Zo ja, hoe moet dat dan?
Want er zitten namelijk wel 2 usb-aansluitingen, maar ik zie nergens de mogelijkheid om de opnames op de usb op te slaan.

Bvd,

De Jong
 
spaceone
Nee dat kan niet, de USB uitgangen worden door KPN niet ondersteund. De data op de harddisk is versleuteld.

De enige mogelijkheid welke volgens mij niet is beveiligd is om een externe dvd-recorder of een pc met video ingang aan te sluiten op de Motorola 1960 bijv via de scart uitgang. En op deze manier een kopie te maken van wat op de harddisk van de Motorola 1960 staat.
 
dejong
ok, ga ik proberen.
bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnames op usb (of Harddisk) zetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
Geen geluid via soundbar - alleen met opnames TV-setup boxen : 8 27 jan 2015
Opnames iTV van VDSL naar glasvezel KPN Glasvezel diensten : 2 02 nov 2014
eigen opnames Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 6 02 jan 2014
tijdbalk blijft staan bij afspelen opnames Algemeen : 1 04 nov 2013
Advertentie