obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
DVD kijken via Itv ontvanger
leejon
Hoi,

Ik heb ITV van KPN. Op mijn TV heb ik 1 scart ingang, welke is aangesloten op de Motorola 1960 tv ontvanger. Mijn DVD speler kan ik aansluiten op de VCR ingang van de tv ontvanger.
Maar hoe kan ik nu die films ook zien? Ik vind niets in de menu's of programma's.
 
Codemeister
Ik snap de vraag niet helemaal... wil je de films via de Motorola zien (dus de films die je via iTV hebt opgenomen) of afspelen op je DVD-speler?
 
leejon
Hoi,
Vroeger had ik kabel tv via de antenne ingang van mijn TV en keek ik naar DVD's via de SCart ingang.
Nu heb ik interactieve TV gebruik mijn enige scart ingang van mijn TV voor de Motorola TV ontvanger. De motorola bezit nog een tweede SCart ingang (VCR) hierop heb ik mijn DVD speler aangesloten. Het lukt mij niet om de DVD's die ik afspeel zichtbaar te maken op de TV met de motorola tussen de DVD en de TV.
Enig idee hoe ik dit moet doen?
Alvast bedankt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVD kijken via Itv ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Radio luisteren via tv ontvanger Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 3 30 dec 2015
Infrarood ontvanger van 2260 elders plaatsen TV-setup boxen : 1 27 mrt 2015
Advertentie