obey-robots.txt
11 December 2016, 14:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Genaaid door KPN?

Holger
Ik had mij aangemeld bij HetNet, een abonnement voor 29,95 per maand, eerste 6 mnd 14,95 per maand.

Stilzwijgend heb ik ipv HetNet KPN gekregen. Dus hele andere voorwaarden waar ik niet mee akkoord ben.

Onder andere dus letterlijk 2x zo duur voor dezelfde producten, geen korting meer...dus eerste 6 maanden waren ze ruim 3x zo duur.

De verbinding en service zijn ronduit kut, het valt continu weg, ik kan niks met de modem, dus gamen of streamen zit er niet in met dit dure abonnement. De snelheid is onstabiel...tussen de 0 en 14 Mb, meestal onder de 5. Nat = Strict, poorten openen werkt niet, de firmware blokt bijna alle binnenkomende data...en mijn ping ligt in games minstens 4x hoger dan die van anderen...

Daarnaast is bij het omzetten van het lijntype het modem pas ruim 2 maanden later bezorgd en heb ik dus ook weer ruim 2 maanden voor niks betaald.

Mag KPN mij wel aan abbo aansmeren zonder dat ik het aanvraag? Mogen ze zomaar de voorwaarden veranderen?
Er kan dan sowieso geen sprake zijn van een overeenkomst lijkt me, een overeenkomst heb je tussen 2 partijen.

Ik ben dus iig voor honderden euro's "bestolen", en kan KPN nog steeds niet zover krijgen dat ik dan iig een normale verbinding heb. Ze weigeren met een oplossing te komen.
Mijn geduld raakt inmiddels op.

Ik heb mij NIET bij jullie aangemeld en wens niet voor jullie slechte producten en slechte service te betalen, iig niet meer dan het bedrag waar ik mij voor aangemeld heb. Dit is in mijn ogen niks anders dan diefstal of oplichting. Als je mij dan iig van te voren verteld dat het KPN wordt en de voorwaarden anders worden ( lees : duur en jaarcontract ) dan had ik nog op tijd op kunnen stappen.

Ik vind dat jullie mij heel wat geld terug mogen betalen omdat deze praktijken nergens op slaan, en volgens mij mag het ook niet.

Ik post maar hier omdat bellen geen zin heeft : Het ligt aan uw computer...of ze zeggen dat je maar op moet stappen..ja en dan een jaarcontract afkopen waar ik me niet voor heb aangemeld, dat zouden ze natuurlijk helemaal mooi vinden..

Ik ben dus een HetNet abonnee die van zijn maand abo afwil (KPN gaat beweren dat ik een jaarabo heb, maar daar heb ik niet voor getekend) , en het geld dat KPN achterover gedrukt heeft terug wil hebben.

Ik hoop dat mijn klacht deze keer wel serieus behandeld word, alvast bedankt voor uw reactie.
 
Holger
Ik hoop dat we deze keer tot een oplossing kunnen komen die voor beide partijen redelijk is.

Ik heb liever dat het vertrouwen in KPN hersteld wordt met een goede oplossing dan dat ik weer een gok moet wagen met een andere provider die het waarschijnlijk ook niet al te best gaat doen.

Ik hoop dat jullie na het lezen van dit bericht contact met mij opnemen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Alvast bedankt.
 
Holger
NAT en poorten zitten nu weer potdicht, kan met geen mogelijkheid open...Portchecker zegt dat ze open zijn maar krijg er toch echt geen data door heen en gamen kan ik ook wel weer vergeten....NAT strict, volle seconde vertraging, is met gamen of streamen dus niet te doen..
En staat er in de reclame : razendsnel streamen en gamen...dus niet!
En je hoeft ook niet te bellen : het ligt aan je pc, of je moet maar overstappen...

KPN sluit je aan....en daar houd het dan ook mee op.

KPN is het duurst en levert ook nog eens slechte producten en een nog slechtere service, dat blijkt keer op keer.

Jammer dat je nooit iemand anders te spreken krijgt dan een student die niks weet...
 
Holger
Ik zie nu ook dat ik voor mijn 55 euro per maand 40 Mb hoor te krijgen...wat ik nu heb kost volgens de site maar 40 euro, waarom betaal ik meer dan een ander?

Waarom betaal ik zo'n 60 euro voor minder dan 14 Mb? Kijk voor de gein eens wat een ander bied voor hetzelfde geld..

Honderden en honderden euro's teveel betaald inmiddels...en KPN kennende zal daar niks aan gedaan worden...
 
Holger
Natuurlijk totaal geen reactie van KPN...

Dan rest mij nog maar 1 ding : ik stel jullie in gebreke met daarbij de eis het teveel betaalde bedrag te crediteren.

Ik zal dit bedrag in de aangetekende brief die ik van de week verstuur netjes specificeren en ook direct mijn advocaat inlichten om te kijken of verdere stappen tegen jullie zin kunnen hebben. Ben het nu beu met de KPN.

Aangezien jullie nergens op reageren en niks op gaan lossen verwacht ik spoedig van jullie wanhopige diensten af te zijn.

Fijn weekend nog..
 
wolter
Ten eerste is dit een forum voor en door gebruikers en niet officieel van KPN en dat er hier medewerkers van KPN zitten
is eigenlijk niks meer dan een gelukje en positief voor het forum.

Ten tweede is het behoorlijk 'schreeuwen' zoveel berichten van je zelf achter elkaar in je eigen topic en dat wordt niet op prijs gesteld en is ook niet netjes.Je zal ook niet veel reacties meer krijgen en zeker niet van de KPN-medewerkers die hier belangeloos zitten om mensen te helpen.Moest ik ff kwijt...
Lekker hollands en Duits luisteren??-->> http://nationaal-fm.com:8000 (Mp3) http://nationaal-fm.com:8500 (AAC+)
 
Holger
Het handelen van KPN is niet netjes en word niet op prijs gesteld.

Verder verwacht ik allang geen reactie meer van de KPN, die komt er toch niet, ik stel ze in gebreke en ben weg.
 
wolter
Lees mijn bericht in ander topic , je maakt geen schijn van kans. In de AV staat dat storing overmacht kan zijn en daarmee is KPN gedekt.Je hebt er zelf akkoord voor getekend , je kan dus niet van je contract af tenzij je het afkoopt.KPN zal dan ook overmacht aanspreken zodat jij geen poot hebt om op te staan en geef ze nog gelijk ook , wat een driftkikker ben jij.
Lekker hollands en Duits luisteren??-->> http://nationaal-fm.com:8000 (Mp3) http://nationaal-fm.com:8500 (AAC+)
 
microbite
Ik denk dat je eerst even met Hetnet moet gaan bellen,
dat is de partij waarmee je zaken doet, en daar eens moet vragen om opheldering.
5 Mb en iptv gaat niet samen, is onmogelijk.
dat je niet meer kan natten, is omdat itv profiel eroverheen gezet is, en dan ook andere software hebt.
dat je lijn er steeds uitklapt heeft waarschijnlijk te maken dat je profiel deze snelheid niet aankan
en fouten genereerd.

Ik zou een monteur laten komen, en de lijn in zn geheel na laten kijken, ook op de centrale.
met de gegevens die daaruit komen, kan je je profiel laten herstellen naar wat je eerst had,
op deze manier ziet kpn dat deze upgrade voor jou geen zin heeft.

Schreeuwen en aansturen van advocaat heeft geen zin.
verder kan en raad ik je aan om een aangetekende brief te sturen, met daarin je bevindingen
met het verzoek tot compensatie voor de periode waarin je niets hebt kunnen doen met je i.net.
Een computervirus dat de griep heeft, is nooit grappig.
 
Codemeister
Wolter zei het al, op deze manier zul je geen hulp krijgen en al helemaal geen oplossing voor je problemen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Genaaid door KPN?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Lijn leeg maken door KPN KPN Glasvezel diensten 14 20 juni 2014, 02:10
Draadloze verbindingsets vervangen door draadloze repeater? KPN Televisie Storing 4 01 maart 2014, 17:37
Portforwarding is door KPN onmogelijk gemaakt KPN Internet Storing 2 04 december 2013, 08:33
VDSL Internet nieuw IP door uitzetten? Frequently Asked Questions 1 12 november 2013, 17:39
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:30:34
| KaPteiN03:24:56
| ej21993 1 dag
| jan19 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10