obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
WiFi verbindingen tussen pc via Thomson TG789Vn en Tv
foutje
Kan kan geen WiFi verbinding krijgen met mijn PC via KPN ExperiaBox Thomson-TG789VnN en mijn Philips Tv type 37PFL7605H/12 (met Philips USB dongel op de TV)
Op mijn PC gebruik ik Philipssoftware "WiFi Media Connect" en op mijn TV verbinding met PC
Met mijn pc heb ik wel werkende wifi-internet verbinding en op de tv kan ik met de dongel via internet diverse programma's bekijken, zoals programma gemist, het weer e.d.
Het beeldscherm van de pc geeft aan: zoekt contact met TV en op het TVscherm komt het bericht: zoek PC-verbinding
Hoe kan deze verbinding wel worden gerealiseerd worden?
Gewijzigd door foutje op 02 april 2011, 22:24
 
Henk2304
Was je van plan NetTV te gaan gebruiken of zit dat niet op toestellen uit de 7000-serie? Ik heb een toestel uit de 8000-serie en ik heb een kabel tussen de TV en de TG789vn en daarmee kan ik vrijwel probleemloos via NetTV zowel Uitzendig Gemist (langer dan de 2-4 dagen van mijn iTV abo) als RTL Gemist (niet in mijn iTV abo) bekijken. Ik gebruik daarbij geen software op een PC, want NetTV maakt zelfstandig verbinding met het internet. Soms moet ik mijn toestel uit- en weer aanzetten om NetTV verbinding met internet te laten maken maar meestal gaat dat direct goed.
Heb je wellicht een authenticatie probleem, dwz. heb je de goede (WEP maar liever WPA(2)) sleutel ingevoerd?
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WiFi verbindingen tussen pc via Thomson TG789Vn en Tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie