obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG789vn - NAT Poorten- Playstation 3/XBOX360 live (DEMOvideo)
andre345678
De Thomson modems hebben een NETWERK NAAM nodig om poorten te kunnen openen.

dus als je een PS3 wilt aansluiten en je PS3 heeft de naam `PS3` in het menu .
dan moet die naam bij je apparaten staan in de modem menu.
en MOET die naam ook gebruikt worden om de poorten te openen bij toolbox .
i.p.v. het ip adres van de ps3

ook is het heel belangrijk dat de naam juist is .
en juist gespeld is .

als er staat unknown name ,dan kun je geen poorten openen naar het onbekende apparaat.
je zal dan handmatig de naam moeten veranderen in de juiste naam van je PS3
controlleer dus de netwerknaam.
die naam vind je in de netwerkinstellingen van je spelcomputer.
Gewijzigd door andre345678 op 21 juni 2010, 10:27
 
Crazin Family
Hier nog iemand met dezelfde problemen, maar bij netwerkinstellingen kun je verder geen naam van je ps3 vinden hoor, behalve je ip adres maar neem aan dat je die niet bedoeld?
 
jorianhendriks
Ik heb zelf een xBox 360, en toen de mensen van Glasvezel het kwamen installeren heb ik dit meteen gevraagd, we gingen er samen naar kijken en wat we hebben gedaan is UPnP open gezet en xbox live op de lijst gezet van toegestane zooi. Mijn NAT is nu open.. Ik dacht altijd dat dit normaal was, totdat mijn neef naar me toe kwam (ook glasvezel, zelfde modem en maatschappij) en hij zei dat hij NAt type 3 had, en helemaal over de zeik was daarover. Ik zei dat het mij was gelukt, en hij geloofde me niet, ik liet het zien en hij liet me o.a deze thread zien met al deze mensen die hetzelfde probleem hebben. Hoe kan het dat het mij is gelukt? Ik weet niet 100% zeker wat ik heb gedaan maar dit was het zo'n beetje.

Eerst stond mijn nat type ook op 3, op de xbox werd dit als strict aangegeven. Ik vroeg dit meteen aan de installateuren en die hielpen me terwijl het eigenlijk niet mocht.

Mijn vraag is dus, kan het liggen aan het verschil tussen xbox 360 en ps3, of heb ik gewoon ongelofelijk veel geluk gehad?

verder is het ook vreemd dat het niet alleen mij is gelukt, maar ook een vriend van me, zonder hulp van KPN. Hij is ook lid van de zelfde maatschappij en gebruikt ook glasvezel. Hij is ook een trotse beheerder van een Xbox 360
 
rsfreak17
hallo,
het is nu volgens mij allang juli geweest en ik heb dit probleem nog steeds wat moet ik doen??
 
Codemeister
Dit is een oud topic (laatste reactie was op 26-06-2010). We wachten op de update die voor december staat gepland.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG789vn - NAT Poorten- Playstation 3/XBOX360 live (DEMOvideo)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kwaliteit Live Sport on Demand KPN Glasvezel diensten : 1 23 apr 2017
Poorten 22,80 en 443 staan open Eigen netwerk : 9 26 jan 2016
Poorten sluiten ipv openen Hardware instellingen : 2 24 nov 2015
Open Poorten KPN Glasvezel Routers : 4 06 nov 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
Advertentie