obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Internetsnelheid
paul
Hoi Rolf,

Die KPN-medewerker heeft volgens mij al een paar keer geantwoord Sad

Volgens mij kunt beter met je rechtsbijstand bellen en je goed laten adviseren.
Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt om je contract open te breken.
Je staat in je recht omdat je een product hebt aangeschaft dat niet aan de beloftes voldoet.
Met de KPN helpdesk kom je duidelijk niet verder.
Gewijzigd door paul op 16 maart 2010, 23:40
 
Rolf
Hallo,

Ben benieuwd wie dit is, want mensen van KPN hebben een KPN avatar toch? Of ze zijn druk, of ze reageren sloom zodat je wel MOET bellen...
 
Rolf
Gisteren heeft mijn vader toch maar even naar KPN gebelt en die adviseerde om de router in de meterkast te hangen. Dit gedaan met een nieuwe netwerkkabel en telefoonlijntje.
We krijgen ook nog een nieuwe router..

Het haalde niks uit, dus ik heb gisterenavond om half 9 nog eens gebeld. Kreeg een vriendelijke medewerker aan de lijn en heb het verhaal weer uitgelegd en mijn visie mbt de diverse wijkcentrales. En mijn verhaal werd bevestigt: We zijn met het nieuwe pakket naar een nog niet ge-upgrade centrale gezet. Vandaag (zondag) werd ik op mijn mobiel gebeld door een storinsmonteur die melde dat wij binnen 1.5 week naar een adsl2 kaart werden omgezet. Zo niet, dan kon ik de monteur persoonlijk bellen.

Tot nu toe goede service! Ben benieuwd naar het resultaat.
 
JanB
Ik vraag me af hoe je de snelheid gemeten hebt>
Als je die afmeet aan de downloadsnelheid van nova.planet.nl dan heb je waarschijnlijk dezelfde problemen die heel veel mensen ondervinden tijdens het downloaden.
http://www.speedtest.nl/
of
http://www.speedtest.net/

Het gehannes met de nieuws server begon eind februari 2010
Gewijzigd door JanB op 22 maart 2010, 21:58
 
TokkieTokkie

Quote

Rolf schreef:
Hallo mensen,

Sinds 2 weken overgestapt van het 3 mbit naar het 8 mbit internetpakket en dit kregen wij ook netjes.

We hadden gewoon de volle 6.5 mbit, alleen is het nu al de 3e dag dat we opeens niet meer boven de 3 mbit uitkomen.
Is er nu weer gezeik? Heeft het te maken met de snelheidsverhoging in april?

Vind het een beetje vreemd dat het na 3 dagen ineens lijkt alsof we weer terug bij het oude pakket zijn.

Bedankt alvast!


Kan zijn dat DLM actief is geworden op je lijn, heeft je lijn staan klapperen en/of heb je het modem vaak gereset?
 
Rolf
Diverse speedtests...

En er is niks staan klapperen, want we zijn onverwacht zonder reden terug gezet naar een oude adsl1 kaartWink
 
Rolf
Gisteren nieuwe router mogen ontvangen van KPN en werd wederom gebeld door storingsdienst. Alles is nu weer in orde!

Uitstekende service en binnen 4 dagen opgelost!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetsnelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
internetsnelheid buitengebied Snelheid : 1 02 jul 2016
Zeer slechte ervaring aanvraag verhoging internetsnelheid van 100 naar 500 mb Opleveringsproblemen : 6 08 mei 2015
internetsnelheid buitengebied 2 Snelheid : 10 24 jan 2014
Daling internetsnelheid Snelheid : 4 09 apr 2010
Advertentie