obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
Indycar en MotoGP fans: stem voor CAR channel op iTV
denisgsr
Inderdaad. De ene keer komt tcm voorbij , dan carchannel en dan weer comedy central.Hoop nog steeds dat het goed komt met car channel zodat we binnenkort toch de motogp kunnen volgen via kpn.
 
Ocampa
Ik heb KPN Glasvezel Zilver besteld. Heb ik dan wel of geen Car Channel? Ik ben MotoGP-fan dus ik hoop van wel.
 
denisgsr
Ze zij n er blijkbaar mee bezig maar er is nog niets zeker volgens mij.
 
denisgsr
En ondertussen horen we niets meer en is er ook geen testbeeld van car channel meer te zien op kanaal 304 , enkel films van tcm.....Sad
 
Giant2000
Er is geen nieuws is mij per e-mail verteld. Er wordt gekeken naar kijkcijfers en populariteit van zenders. Zodra er nieuws is horen we dat zo snel mogelijk. Helaas pindakaas.
 
De Wim
Mooi waardeloos dit Sad , het weekend van Peter duurde al erg lang...
Wij zijn al jaren tevreden klant van de KPN. Maar nu overwegen wij serieus de overstap naar UPC te maken. Die levert namelijk wel Car-channel, Sci-fi, 13th street en een groot aantal zenders in HD-kwaliteit.
 
KPNwebcare1
Als er meer info is dan word dit natuurlijk geplaatst, helaas is dat niet het geval.
 
Giant2000
Ik vind het ook knap waardeloos... ik baal hier ont-zet-tend van!!!
Driekwart van de Nederlanders kunnen gewoon alle auto en motorraces live volgen maar wij KPN klanten moeten weer wachten tot er iemand bij KPN wakker wordt en groen licht om Car Channel door te geven. Ik zou zeggen Peter, maak die man effe wakker.... alstublieft....
 
LG27
Ik heb nu basispakket kpn digitenne, komt carchannel dan in het extra pakket of kan ik het net zoals eredivisie live voor iets van 10euro per maand er bij bestellen?
Baal momenteel heel erg want ik kan de race ook nergens online vinden!
 
Giant2000
Zoek maar eens op torrents...
Maar daar gaat het natuurlijk niet om. Car Channel hoort gewoon thuis op iTV.
Als je alleen Digitenne hebt, ik vrees dat die al tot de nok toe vol zit, daar kan echt niks meer bij.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Indycar en MotoGP fans: stem voor CAR channel op iTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen : 3 31 okt 2016
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions : 7 28 dec 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
FTP Server instellen voor WD My Cloud NAS Hardware instellingen : 3 13 jan 2015
Advertentie