obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging april?
XpreZ
Het wordt maar eens tijd dat ze de snelheid maar moeten verhogen naar 60 mbit met vdsl. Vdsl gaat namelijk tot 60 mbit als ik het goed heb! Tele2 levert ook vdsl met 60 mbit.. Alleen zou ik persoonlijk nooit voor tele2 kiezen omdat KPN altijd een stabiele provider was met hun Adsl. Ik hoop dat KPN gewoon de snelheid omhoog gooit naar 60mbit. Ik bedoel we betalen ook 55 eu per maand voor premium met bellen. De klantenservice is niet goed te noemen, het ligt er maar net aan wie er op dat moment zit. Want de ene keer krijg je een Top medewerker en de andere keer een student. 9 van de 10 is het een student.
Gewijzigd door XpreZ op 05 september 2010, 10:58
 
Holger
Mooi om te zien dat andere mensen meer geleverd krijgen voor hetzelfde of zelfs minder geld, als HetNet abonnee word je 3x zo hard genaaid. 60 euro voor 0-14 Mb wat zo varieert dat het storingen en uitval oplevert...en een modem waar niks mee mogelijk is...met deze hapering is bellen ook niet makkelijk...digitale tv kijken doe ik ook niet meer. Ik betaal letterlijk 60 euro voor iets wat nog geen tientje waard is. Deze troep is onbruikbaar.

En dan heb je ook nog aangemeld voor een maandabbo die de helft zou kosten....nooit de korting of de prijs die ik besteld heb gehad, wel een jaarcontract van 2x zo duur. En daar word je niet over ingelicht, je krijgt niet de optie nog op te stappen...en deze vorm van oplichting is in Nederland volgens mij nog legaal ook.

Oplichters zijn het, klanten lokken met mooie aanbiedingen waarvan ze heel goed weten het niet te kunnen leveren...en vervolgens negeren ze elke vorm van contact.
 
XpreZ
Bel dan een keertje KPN zelf op en zeg je abbo af. Kzie dat je op dit forum heel veel posts plaatst met alleen maar geklaag. Ik denk dat je er niet verder mee komt. Zeg het af en neem ander abbo ben je van het gezeur af
 
Holger
Dan mag ik dus nog meer betalen, dat doe ik niet, word al hard genoeg genaaid.

Ze mogen mij terugbetalen, en aangezien ze toch in gebreke gaan blijven na mijn aangetekende brief kan ik dan zonder extra kosten opstappen.


Tot die tijd zal ik de gebrekken van KPN duidelijk blijven maken om mensen te behoeden voor dezelfde fout : sluit geen contract af bij KPN of een bedrijf dat aan KPN verbonden is : het is duurder en je krijgt minder.
 
XpreZ
Onzin Holger ga op een ander forum ofzo. Er blijven zich altijd problemen voor doen en dat is bij ELKE PROVIDER. Er is geen enkele provider die geen problemen heeft, het zal altijd blijven bestaan. De problemen kunnen dan meestal ook wel opgelost worden. Je snapt ook wel dat alles automatisch gaat toch? Je modem, centrale. Het is niet zoiets als lego in elkaar zetten als je snapt wat ik bedoel.........
 
Holger
Geen onzin, vroegtijdig opzeggen brengt extra kosten met zich mee. Resterende duur mag je afbetalen + een boete, dan zouden ze nog een paar honderd euro extra erbij naaien.

Dat er overal problemen zijn hoef je mij niet te vertellen maar de KPN weigert met een oplossing te komen of ze leggen zelfs de schuld bij hun klanten.

Het ligt aan je PC of je hebt een virus, het ligt aan je kabels, splitter moet er tussenuit... maar de fout ligt nooit bij KPN.
Ze weten net als ik wel beter.
 
XpreZ
Dat ben ik dan ook wel met je eens en dat heb ik ook vaker op dit forum gezegt dat de klantenservice erg slecht is. Het ligt er dus maar net aan wie er achter zijn bureautje zit. Je zou dan anders moeten gaan praten aan de telefoon. Op een manier dat ze het wel gaan regelen. Dat heb ik zelf ook gedaan.
 
Holger
Ik ga niet meer bellen, daar ben ik al genoeg geld aan kwijt, je krijgt er niks gedaan en doorverbinden kunnen ze niet.

Ik doe morgen een aangetekende brief op de post waarin ik ze in gebreke stel, die mogen ze niet negeren, gebeurt er niks mee, dan kan ik kosteloos weg.

Ik heb KPN nu wel genoeg tijd gegeven om normaal te leveren maar dit is ze tot op heden niet gelukt. Het houdt een keer op..
 
Holger
Ik heb KPN ruim de tijd gegeven (maanden), er is veel telefonisch contact geweest wat dus niks oplevert, ze weten niks en kunnen niks en verbinden je niet door.

Ik ben met de Algemene Voorwaarden niet akkoord gegaan en heb niet getekend, ik heb een abbo van 29,95 afgesloten met eerste 6 maanden voor 14,95 bij HetNet, er is een KPN abbo van 54,95 geleverd zonder korting. Ook heb ik een jaarcontract terwijl ik een maandcontract heb besteld. Ik ben over deze verandering NIET ingelicht en dat merk je pas als het abonnement al ingegaan is.

Ik kan hier niks anders van maken dan oplichting.

Beter lezen voor je begint te "schreeuwen".
 
Cyberbot

Quote

serpan99 schreef:

Quote

Knol schreef:
@ serpan99, Nog even geduld hebben! Is je lijn gedurende vijf dage niet verbroken geweest, kan je er vanuit gaan dat dit het maximale is. Hoop voor je dat er nog wat extra uitgeknepen wordtWink



Ik heb nu 3 weken een stabiele verbinding, nooit uitval gehad en heb nog steeds exact dezelfde downloadsnelheid. En toch vraag ik me af of het niet nog sneller kan, met mijn adsl 20mb premium abonnement zat ik namelijk bijna tegen die 20mb aan. Wat ik wel af en toe zie veranderen is de SN marge. Het kan zijn dat vdsl op mijn afstand naar verhouding minder resultaat geeft natuurlijk, dat is dan een kwestie van pech hebben. Maar goed...heeft het zin om een lijnmeting aan te vragen bij KPN? Of een keer het modem uit/aanzetten zodat ie opnieuw verbinding moet maken? Ik ben echter bang dat het dan wellicht langzamer uitpakt, op zich is het ook niet verkeerd wat ik nu heb...

940372720

Koppelingsinformatie

Actief: 21 dagen, 13:11:18
DSL-type: ITU-T G.993.2
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 2 092 / 26 602
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 595 / 1 448
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 3,4 / 13,7
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 1,1 / 2,6
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 6,5 / 6,2
Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D
Frameverlies (lokaal/extern): 5 / -
Signaalverlies (lokaal/extern): 4 / -
Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / -
Verbindingsverlies (extern): -
Foutseconden (lokaal/extern): 3.147 / -
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 1.417.774 / 1
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 7.917 / -
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0

ik snap het even niet
jouw modem haalt 26MB
en jouw speedtest.net zei dat je 24MB heb?!!! hoe komt dat?
mijn modem haalt 31MB en speedtest zei dat ik 14MB wat ik haal!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging april?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi : 1 16 jan 2014
Brief snelheidsverhoging en rare waarden speedtouch 546 modem Snelheid : 4 19 okt 2011
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF Programma aanbod : 6 08 mei 2011
Nog steeds geen snelheidsverhoging Snelheid : 3 04 jul 2010
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010 Helpdesk : 81 16 jun 2010
Advertentie