obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
Ik wil graag SciFi Channel! Poging tot opname in het zenderaanbod.
Giant2000
Ach ja... ze maken reclame met die pauzeknop... die is er al jaren en sinds enkele weken werkt-ie ook eindelijk naar behoren. Als DAT het speerpunt is... Ridder Albert Verlinde, ach, beetje zielig eigenlijk ook wel.
iTV is een heel mooi product, de SD kanalen zijn van zeer goede kwaliteit, maar het blijft zoals het nu is en het veranderd geen millimeter. Geen kanalen erbij, geen sneller menu... toe maar, laten we maar tevreden zijn. Maar overlopen van enthousiasme doe ik nou ook niet bepaald. En iTV aanraden aan buren, familie en vrienden al evenmin!
 
vanGils
Dat klinkt alsof je het uhhh hebt opgegeven!
Dat zou voor mij al inhouden dat ik eigenlijk nu al kan gaan uitkijken naar een andere provider met de juiste kanalen in het pakket.
Yup met SYFY erin natuurlijk.
Want heb KPN ook genomen omdat men vertelde dat deze er ook in zat terwijl dit niet zo was. Sad
Heb ze dan wel mooi een jaartje de tijd gegeven om te laten zien dat ze meer in hun mars hebben dan boter op hun hoofd.
Moet alleen wel zeggen dat de service wel goed was toen ik problemen had met de router.
Maar ach nog geen SYFY.
En deze wil ik toch ECHT in het pakket hebben voor het einde van mijn huidige contract zo niet dan is het over en uit voor KPN.
Gewijzigd door vanGils op 03 mei 2010, 22:05
KPN doe eens wat goeds met u modems!
Luister eens naar de kritieken en doe er eens iets positiefs mee.
 
Giant2000
Jammer hè?

Al onze acties ten spijt, KPN luistert gewoon heel slecht naar wat de gebruiker wil. En wat tv kijkend Nederland wil. Die vraagt niet om een stilstaande Albert Verlinde, die haakt af als ze horen dat ze BBC kwijtraken. Of SkyFy.
Er wordt al vanaf het begin om gevraagd, maar als ik bijvoorbeeld van de directeur van Car Channel te horen krijg dat hij niks meer van KPN hoort en hij er van uitgaat dat KPN CC blijkbaar niet wil doorgeven dan zakt mijn broek af. KPN WIL gewoon niet inversteren in uitbreiding van het programma aanbod.

Ik vind dit echt een hele slechte ontwikkeling en dat zal ze daarom ook zeker niet uit het secondaire spoor van tv aanbiedersland halen. Eerst een uitbreiding van met name BBC en dan verder.
Gewijzigd door Giant2000 op 04 mei 2010, 10:28
 
stieknek87
Wij hier denken er hetzelfde over als vanGils.
Mocht SyFY/13th street er niet opzitten na dit jaar, dan gaan wij ook overstappen.

Volgens mij is er genoeg vraag naar, maar als daar niks mee gedaan word. Tja, dat is dan jammer voor KPN
 
vanGils
Misschien helpt het om eens een topic te maken met het volgende.

Ik blijf bij de KPN of SYFY er op zit of niet
Ik vertrek bij de KPN als SYFY er niet op komt.

Als we dan eens met z'n alle op de 2e optie stemmen dan zet dat misschien iets meer zoden aan de dijk.
Al lijkt me dat wel heel stug de KPN kennende.
Hoop dat meer mensen wakker worden want het is hier maar verdomde stil.

En neem zoveel mogelijk mijn sig over ook dat geeft weer wat meer aanwezigheid en laat zien wat je wilt ook in andere berichten op andere topics.


Heb ondertussen de volgende actie ondernomen naar de helpdesk van glasvezel:

Hallo,

Ik zit met het volgende.
Zit nu al een tijdje op verschillende fora en verbaas me ten zeerste over de slechte reacties(geen) van de KPN.
En wel om het volgende:
Er wordt door redelijk veel mensen gevraagd naar SYFY en 13st. Maar tot in geen velden of wegen krijgen we een reactie. Vandaar nu mijn vraag eens via dit systeem.
Tevens laat ik de verlenging van mijn contract afhangen van een eventuele opnemen van deze zenders in uw programma aanbod. Graag uw inbreng in deze.

Mvg,

van Gils.

Hou jullie op de hoogte.
Zal wel weer niks worden.
Zoiets van:
Op dit moment is er nog geen zicht op dat we deze zenders in ons programma aanbod zullen opnemen.
Hoe dit in de toekomst zal zijn is nu nog niet te voorzien.
Wedden dat het er ongeveer in deze strekking gaat uitzien!

Tot mijn verbazing kom ik net dit tegen: http://www.hilpers.nl/531393-kpn-brei...ne-uit-via
Gewijzigd door vanGils op 05 mei 2010, 17:52
KPN doe eens wat goeds met u modems!
Luister eens naar de kritieken en doe er eens iets positiefs mee.
 
lausbub
@ van gils.

waar heb je deze mail of brief na toe gestuurd??

misschien kunnen meerdere mensen dit doen.

gr marcel
Gewijzigd door lausbub op 05 mei 2010, 17:54
 
vanGils
@ lausbub en andere. Wink

Als je al klant bent bij KPN glas dan kun je inloggen als klant en dan kan je de KPN(helpdesk) een mailtje sturen.
En dat heb ik dus gedaan. Grin

Owww en dit heb ik als sig gebruikt:

Copy dit hieronder en plakken zou ik zeggen.
Want je steunt hiermee een algemeen goed doel. Grin
----------------

http://www.syfyuniversal.nl/sites/all/themes/vanilla/img/logos/logo.jpg
KPN geef ons SYFY

Ter info
Zet voor en na de link dit [img]plak hier de link[/img] om het plaatje zichtbaar te maken.
----------------
Gewijzigd door vanGils op 05 mei 2010, 18:18
KPN doe eens wat goeds met u modems!
Luister eens naar de kritieken en doe er eens iets positiefs mee.
 
stieknek87
Ik zal eens kijken op ons glasvezel account, en ook een mailtje sturen hierover.
En die pol lijkt me een goed idee!
logo
KPN geef ons SYFY
 
vanGils
Kijk zo komen we langzaam ergens.
Nu de rest nog wakker schudden. Shock
En hopen dat een balletje blijft rollen.



Copy dit hieronder en plakken zou ik zeggen.
Want je steunt hiermee een algemeen goed doel. Grin
----------------

http://www.syfyuniversal.nl/sites/all/themes/vanilla/img/logos/logo.jpg
KPN geef ons SYFY

Ter info
Zet voor en na de link dit [img]plak hier de link[/img] om het plaatje zichtbaar te maken.
----------------
Gewijzigd door vanGils op 05 mei 2010, 21:46
KPN doe eens wat goeds met u modems!
Luister eens naar de kritieken en doe er eens iets positiefs mee.
 
Giant2000
Bedankt voor je actie. Ik heb een dergelijke actie ook al op touw gezet om Car Channel toegevoegd te krijgen. Ik heb op alle forums en ook auto- en motorsport sites deze actie geplaats, ik weet zeker dat er tientallen mailtjes zijn verstuurd en ik heb niet één, ja je leest het goed, niet één reactie terug gehad. KPN W I L gewoon geen kanalenuitbreiding.
Ik steun je actie van harte, maar geef dan wel even het e-mailadres van de helpdesk, want voor koperklanten is deze al maanden uitgeschakeld.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik wil graag SciFi Channel! Poging tot opname in het zenderaanbod.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
opname wissen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 5 09 mrt 2015
Geen opname indicator Motorola 1853 Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 28 jan 2013
opname plannen via de gids Helpdesk : 1 07 aug 2012
Opnemen pakket: geen herhaalde opname meer Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 17 21 mrt 2012
Advertentie