obey-robots.txt
24 Januari 2017, 14:17
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

adsl

remidiana
Geachte heer/mevrouw,

Na onze vakantie in augustus jl. zijn wij alvast begonnen dingen te regelen aangaande onze verhuizing naar Nuis per 15 september 2009.

Allereerst zijn we naar de Primafoon geweest, om wat informatie op te vragen en we hebben toen direct digitenne aangeschaft. Rond 15 september gelijk geïnstalleerd en wat schetst onze verbazing, het werkt!! En dat na nog geen 5 minuten……..
Maar dit is ook het enige dat werkt. Op 15 september zou ook de overschakeling van de vaste telefoon (deze lijn liep nog via abonnement Tele 2) en internet (ADSL Economy) plaatsvinden.
Maar wat er ook gebeurde, geen verbinding met internet en ook geen vaste telefoonlijn.
Toen maar eens gaan bellen met KPN….
En dan begint de ellende; ongeinteresseerd personeel, onvakkundig, betutteling, enz enz.
Het zou wel aan ons liggen, want volgens de KPN zijn wij dom en zullen we het vast niet goed aangesloten hebben. Nadien maar eens gebeld met Tele2 ( want via hun loopt nog ons vaste telefoon) en we worden vriendelijk te woord gestaan en deze mevrouw is warempel wel klantvriendelijk en wil ons graag helpen.
Het blijkt uiteindelijk een administratieve fout van de KPN te zijn, zegt Tele2.
Binnen 48 uur zullen zij contact met ons opnemen en dat gebeurd. Er komt een monteur en de vaste lijn werkt. Nu het internet nog, dit blijkt alweer een administratieve fout en er gaat weer een mail naar de betreffende afdeling. Na een uur werkt ook het internet eindelijk en we ontvangen een korting van 25,-- en een bloemetje.
Nu alles is opgelost willen wij nog graag ons ADSL economy overzetten naar internet plus bellen basis.
Dit was ons geadviseerd bij de Primafoon. Eerst moet het abonnement van Tele 2 weer overgezet worden naar KPN. Dit gebeurd 8 oktober jl. Zo, en nu internet plus bellen basis bestellen.
Nou het is een ramp!
Op een gegeven moment komt de Experia box en installeren we alles.
Volgens “mijn kpn”werkt alles en is de status gereed.
Maar we blijven maar facturen van ADSL economy ontvangen en ook van Internet Plus bellen basis! Vrijdag 4 december en maandag 7 december bel ik er maar weer eens achteraan en wordt weer klantonvriendelijk geholpen. Ik sta in de wacht en vervolgens wordt er opgehangen. Ik wordt doorverbonden met de afdeling facturen, maar vervolgens kunnen ze daar niets doen en geen facturen crediteren.
Het blijkt weer eens een administratieve fout te zijn.
Inmiddels heb ik geen Internetplusbellen basis, maar betaal er wel voor.
En niemand die iets doet. Op vrijdag 4 december vertelt de medewerker aan de telefoon dat ze een mail gaat sturen naar de afdeling die de administratieve fout zal herstellen.
Bij navraag op maandag 7 december jl. blijkt dat helemaal niet gedaan te zijn.
Ik ontvang facturen van ADSL Economy op het nieuwe adres en voor ADSL internet plus bellen basis krijg ik facturen op het oude adres.
Inmiddels zijn we het zo zat, je voelt je zo machteloos wanneer niemand je wil helpen.
Wannneer dit laatste administratieve foutje niet snel opgelost is, stoppen we maar met die KPN. Dan maar geen internet en bellen. We gaan maar weer naar Tele 2.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'adsl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Over van ADSL naar Glasvezel KPN Glasvezel diensten 6 19 januari 2015, 01:26
ADSL snelheidsverlies en afstand tot telefooncentrale KPN Handleidingen 1 07 december 2014, 01:56
ADSL snelheid erg instabiel Algemeen 13 27 december 2012, 23:34
adsl snelheid laag en storingen Snelheid 9 04 september 2012, 21:02
Upstream speed ADSL factor 10 te laag KPN Internet Storing 1 26 juli 2012, 20:30
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:28:28
| eogcnlGhost04:06:16
| koolen5722:18:21
| anger004 1 dag
| nobeldesign 1 dag
| wvdberg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?