obey-robots.txt
23 Mei 2017, 20:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

ADSL afgesloten: spookverhuizing

Peter Lok
Ons adsl is sinds afgelopen vrijdag afgesloten door een zogenaamde "spookverhuizing", zo uit het niets is er een "K-sloop" uitgevoerd. Nu, vier dagen later, is het nog niet gelukt om mij enige informatie te geven over het verdere verloop van dit probleem, laat staan dat er weer een aansluiting tot stand is gekomen. Ook denken over een noodoplossing behoort blijkbaar niet tot de mogelijkheden. Inmiddels heb ik de halve helpdesk al gesproken (in het dossier staat letterlijk: klant heeft al dertig keer gebeld...), maar de enige informatie die ik krijg is: u wordt teruggebeld. Dit terwijl ik duidelijk aangegeven heb dat de verbinding tegenwoordig behoorlijk onmisbaar is voor ons bedrijf.

Inmiddels heb ik begrepen dat de spookverhuizing geen onbekend fenomeen is voor de kpn, je zou dus ook verwachten dat ze er direct actie op zouden (kunnen) ondernemen. Niet is minder waar, en ik ben er achter dat de kpn beter is in afschuiven / afwimpelen / verantwoordelijkheid verschuiven dan in dienstverlening en hun eigen fouten herstellen.
 
stax
Ummm... en wat is nu je vraag?
 
Peter Lok
Hoe nu verder misschien ? Iemand tips voor me hoe ik WEL verder kom bij de helpdesk en de Multi Support Desk ?
 
stax
Als een aansluiting is gesloopt, is het geen sinecure om dat weer ongedaan te maken. Ik heb wel eens verhalen gelezen waarbij er twee weken overheen is gegaan. Ik denk dat het niet uitmaakt of je zakelijke of particuliere klant bent, het is voor KPN een lullig probleem waar ze ongewijfeld achter de schermen aan werken maar liever niet teveel info over prijsgeven. Dat verklaart misschien de houding van de helpdesk... ze bellen je het liefst pas terug als ze ook kunnen zeggen dat het probleem (bijna) opgelost is...

Sterkte!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL afgesloten: spookverhuizing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router 2 08 maart 2017, 23:45
Over van ADSL naar Glasvezel KPN Glasvezel diensten 6 19 januari 2015, 01:26
ADSL snelheidsverlies en afstand tot telefooncentrale KPN Handleidingen 1 07 december 2014, 01:56
ADSL snelheid erg instabiel Algemeen 13 27 december 2012, 23:34
adsl snelheid laag en storingen Snelheid 9 04 september 2012, 21:02
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN00:19:46
| wvbavel02:51:45
| Cappo02:59:18
| eogcnlGhost10:29:54
| zijls 1 dag
| Piwiehendrik 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215