obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Voor van oudsher Planet Internet gebruikers. Planet Internet was jarenlang een van de grootste en bekendste internetaanbieders van Nederland. Sinds 2008 is de naam Planet Internet niet meer in gebruik. Alleen de naam is veranderd, van Planet Internet naar KPN Internet. planet.nl kpnplanet.nl.
terug naar KPN
Totaal stemmen : 0
 Onderwerp afdrukken
wachtwoord kwijt
schotje63
Mijn ouders (85) zijn heel hun leven kpn klant geweest , na onlangs verhuist te zijn naar een nieuwbouw appartement hebben ze een half jaar geen nieuwe aansluiting kpn compleet kunnen krijgen omdat er problemen met glasvezel waren. ze hebben in corona tijd geen telefoon mail en tv gehad en zijn overgestapt naar andere provider. Nu zijn er echter nog belangrijke e mails in hun kpn planet mail gekomen maar omdat ze alleen nog mobiele telefonie klant zijn en hun wachtwoord zijn vergeten komen ze niet meer in hun mailbox. nu hebben zij een brief ontvangen van KPN dat deze mailbox 28-2-21 gesloten wordt.
Ik (zoon) heb van alles geprobeerd maar kom niet meer in de mailbox .
ze hebben spijt van hun overstap want zijn niet tevreden bij de nieuwe provider en willen terug naar KPN maar zijn nu bang dat ze niet voor 28_2-20 weer klant kunnen zijn en de mailbox in gebruik kan blijven .
Ik ben zelf ook KPN klant en weet uit ervaring dat KPN dit zeker kan oplossen en hoop dat er iemand meekijkt die dit op tijd kan regelen

mvg chris
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wachtwoord kwijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wachtwoord e-mailadres wijzigen KPN Glasvezel diensten : 1 20 apr 2014
Experia V8 instellingen kwijt Hardware instellingen : 1 20 jun 2013
Sonos vraagt om gebruikersnaam en wachtwoord Helpdesk : 2 08 jan 2013
Beltegoed kwijt WiFi : 2 09 dec 2012
wachtwoord Algemeen : 1 18 feb 2012
Advertentie