obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Draadloos Interactieve TV
toffee
Ik heb een Cisco bridge aangeschaft om een draadloze verbinding tot tand te brengen tussen mijn Kreatel 1760 box en de router. Ik kan de bridge benaderen, maar de verbinding komt niet tot stand (code -300). De helpdesk van KPN komt alleen met standaard antwoorden. Mis ik iets gebruikt de interacive tv een protocol da niet door de brdige wordt ondersteunt?
 
KPNwebcare2
Hallo,

Inderdaad ITV gebruikt een protocol die alleen in te laden is in een Experiabox van KPN.
www.kpn.com/webcare
 
toffee
Dan nog een wedervraag. Ik zag in de on line handleiding v an de KREAYEL 1960 dat een draadloze verbinding mogelijk was met behulp van twee adapters. Worden deze meegeleverd in de upgrade a.s. december naar KREATEL 1960. Of zijn deze apart beschikbaar?
 
KPNwebcare2
Wat u bedoelt zijn de zogenaamde Homeplug's (Merk: Devolo).

En ze zitten niet in het pakket.
www.kpn.com/webcare
 
toffee
Devolo heb ik bezit, maar dat levert nu problemen op omdat het beeld na vijf minuten stil blijft staan. Vandaar mijn vraag over een draadloze verbinding. Maar als ik op pagina 92 van de Kreatel 1960 kijk (http://www.kpn.com/web/show/id=76378) zie iets anders dan een Devolo.
Twee vragen dus:
- kan iemand advies geven over ervaringen met een connectie via stroom (Devolo). In mijn vorige huis werkte dit perfect. Kan dit te maken hebben dat mijn verbindingen nu over verschillende stroomgroepen gaan?
- klopt mijn intepretatie van pagina 92.
 
KPNwebcare2
U kunt ook een zoekopdracht kunnen doen in het forum. Er is genoeg te vinden over homeplug's in dit forum. Om het maar even makkelijk te maken hier de link: http://kpn.gebruikers.eu/search.php?s...0&chars=50
www.kpn.com/webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos Interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Advertentie